افتتاحیه دردسرساز با حضور گلزار/

سالن زیبایی ساره بیات پلمب شد

1402/03/30 - 19:00 - کد خبر: 94720 نسخه چاپی

نصر: پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمب یک سالن زیبایی خبر داد.

به گزارش نصر، سالن زیبایی ساره بیات بازیگر معروف که چند روز قبل با حضور محمدرضا گلزار افتتاح شده بود به دلیل برگزاری مراسم افتتاحیه پلمپ شد.
گلزار که به تازگی با خبر ازدواج پر زروق و برقش، هوادارانش را غافلگیر کرده این بار هم با حضور در افتتاحیه سال زیبایی ساره بیات خبر ساز شده است، اما نکته جالب عدم حضور «آیسان آقاخانی» همسر ۲۶ ساله این هنرمند در مراسم افتتاحیه است.
 

این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم های آن در شبکه‌های اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی با دستور قضائی پلمب و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمب یک سالن زیبایی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی خبر داد.

افتتاح حاشیه‌‌ساز یک سالن زیبایی
پلیس امنیت عمومی فراجا در این اطلاعیه اعلام کرد: این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم های آن در شبکه‌های اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی با دستور قضائی پلمب و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
 

گفتنی است دو روز پیش یکی از سلبریتی‌ها مهمانی افتتاحیه سالن زیبایی ترتیب داده بود که جمعی از چهره‌های هنری هم در آن حضور داشتند که در پی کشف‌ حجاب و عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی پلمب شد.
انتهای پیام/
سالن زیبایی ساره بیات پلمب شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار