خبر/

بازیکن با کیفیت مهم تر از چمن اروپایی

1402/03/31 - 12:33 - کد خبر: 94661 نسخه چاپی

نصر: شاید موضوع کیفیت چمن در بازی تیمی تراکتور نقش مهم داشته باشد، اما قطعاً وجود بازیکن با کیفیت مهم تر از چمن ورزشگاه یادگار امام است؛ چرا که تیم تراکتور در آخرین دیدار فصل خود با نتیجه عجیب هفت بر یک بدترین شکست تاریخ خود را به دلیل نبود مشکوک برخی بازیکنان بر روی یکی از بهترین چمن های ایران تجربه کرد.

به گزارش نصر، پاکو خمز، سرمربی موفق و محبوب تیم تراکتور که با این تیم توانست در فصل گذشته سهمیه حضور در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، در فصل گذشته یکی از مهم ترین مشکلات خود را در تبریز، بحث چمن ورزشگاه یادگار امام مطرح کرد و این عامل را باعث ناکامی در انجام تاکتیک های تیمی خود دانست.
موضوعی که از همان روز تبدیل به مهم ترین چالش مسئولان ورزش استان شده و تمام توان خود را به احترام نظر این سرمربی به کار گرفتند تا بتوانند کاستی در موفقیت این تیم نداشته باشند. 
اگر بصورت واقع بینانه در خصوص این موضوع توجه شود، بایستی مسائل غیر از چمن نیز مهم شمرده شود؛ بطوری که شاید موضوع چمن در بازی تیمی نقش مهم داشته باشد، اما قطعاً وجود بازیکن با کیفیت مهم تر از چمن ورزشگاه یادگار امام است؛ چرا که تیم تراکتور در آخرین دیدار فصل خود با نتیجه عجیب هفت بر یک بدترین شکست تاریخ خود را بر روی یکی از بهترین چمن های ایران تجربه کرد و اگر چمن در بحث های تاکتیکی این تیم مهم بود قطعاً نتیجه شاید بهتر از خوردن هفت گل تمام می شد.
به غیر از این موضوع بایستی به این نکته نیز توجه شود که تراکتور تنها تیم حاضر در این میدان نیست و تیم های مهمان هیچگاه در این حد به چمن این استادیوم ایراد نگرفته اند. البته قطعاً سطح نظر سرمربی اسپانیایی تراکتور بالاتر از مربیان داخلی بوده و هیچکدام از ورزشگاه های ایران کیفیت چمن هایی که خمز اسپانیایی دیده است، نخواهند داشت.
با این حال به نظر می رسد باشگاه تراکتور با یک فرافکنی باز هم در فصل نقل و انتقالات به جای اینکه به فکر تقویت تیم و حذف بازیکنان معلوم الحال و بی‌کیفیت باشد، با پیش کشیدن موضوع چمن بازهم افکار عمومی را به سمت دیگر سوق داده تا با شیوه خاص خود از انتقادات فرار کنند.
با این وجود بایستی اعلام کرد که هواداران تراکتور که عاشقانه طرفدار تیم خود هستند، نباید از احساسات آنها سوءاستفاده شود و مسائل مهم تر همچون حضور پرقدرت در فصل نقل و انتقالات را فدای موضوعات حاشیه ای کرد. 
انتهای پیام/
بازیکن با کیفیت مهم تر از چمن اروپایی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ش   11 ماه پیش  

وقتی بازیکن مدتی در چمن با کیفیت نامطلوب بازی کند بازی اش بد می شود و در چمن خوب هم نتیجه ای نمی گیرید
پژوهشیار