مدیر صادرات و بازاریابی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران عنوان کرد:

پنج هزار و ۵۰۰ ونزوئلایی در صف خرید تراکتور ایران

1402/03/29 - 15:16 - کد خبر: 94628 نسخه چاپی

نصر: مدیر صادرات و بازاریابی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۵۰۰ کشاورز ونزوئلایی در سامانه تراکتورسازی ونیران جهت بهره مندی از تولیدات این مجموعه ثبت نام کرده اند.

به گزارش نصر، امیر احمد اندبیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تراکتورسازی سالانه ۱۰ درصد از مازاد تولیدات خود را به بخش صادرات اختصاص می دهد و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه صادرات محصولات تولیدی تراکتورسازی به دورترین نقاط دنیا از حاشیه سود فوق العاده ای برخوردار است و ۲ تا سه برابر قیمت فروش داخلی است، گفت: به رغم سود بالای صادرات، اولویت و اصل اساسی تراکتورسازی تامین و رفع نیاز کشاورزان داخلی بوده و سود و منافع اقتصادی در اولویت بعدی است.
اندبیلی افزود: صادرات تراکتورسازی به تمام ۲۵ کشور دنیا و از جمله ونزوئلا با روند فروش در درب کارخانه اتفاق می افتد به این معنی که تراکتور درب کارخانه به مشتری تحویل داده می شود و هزینه حمل و نقل آن برعهده خریدار است.
وی تاکید کرد: تراکتورسازی سیاست تامین نیاز کشاورزان داخلی را در صدر برنامه های خود قرار داده است و تلاش می کند با تامین نیازهای داخلی و افزایش تولید، صادرات این محصول را نیز افزایش دهد.
به گزارش ایرنا، تراکتورسازی ایران هم اکنون با ۱۲ شرکت اقماری که هشت شرکت در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار کشور است که در حال حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین و بالغ بر ۴۱ میلیون دلار ارز آوری طی سال گذشته از محل صادرات انواع تراکتور، موتور و قطعات ریخته برای کشور داشته است.
انتهای پیام/
پنج هزار و ۵۰۰ ونزوئلایی در صف خرید تراکتور ایران خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار