رئیس کمیته جوجیتسوی آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری استاژ فنی مربیان و ورزشکاران جوجیتسو آذربایجان شرقی

1402/03/29 - 13:41 - کد خبر: 94621 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیته جوجیتسوی آذربایجان شرقی از برگزاری استاژ فنی مربیان و ورزشکاران این استان خبر داد.

به گزارش نصر، مهدی فتاح پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این استاژ فنی اظهار داشت: این استاژ با هدف ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های مستعد در جوجیتسو است وخوشبختانه با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در جوجیتسو استان وجود دارد استقبال خوبی از سوی مربیان و ورزشکاران به عمل آمده است.
رئیس کمیته جوجیتسو استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: این استاژ با هماهنگی و همکاری هیأت انجمن‌های ورزشی استان و انجمن جوجیتسو کشور، مرداد ماه سالجاری در استان برگزار می‌شود.
فتاح پور ابراز کرد: رشته جوجیتسو یکی از جذاب ترین رشته‌های رزمی دنیا می‌باشد که انجمن جوجیتسو ایران تنهانماینده رسمی فدراسیون جهانی جوجیتسو است که به تأیید کمیته ملی المپیک ایران رسیده است.
وی در پایان گفت: این رشته در بازی‌های آسیایی، بازی‌های داخل سالن و همچنین بازی‌های ساحلی حضور دارد و همچنین رویدادهای معتبری همچون المپیک هنرهای رزمی و بازی‌های جهانی که هر ۴ سال یکبار انجام می‌شود حضور دارد.
گفتنی است جوجیتسو یک هنر رزمی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک یا یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تأکید دارد.
جیو به معنی نرم یا منعطف و جیتسو به معنی هنر یا تکنیک است و کلمه “جوجیتسو” به استفاده از نیروی حریف علیه خودش اشاره دارد. و فعالیت این رشته زیرنظر هیأت انجمن‌های ورزشی است.
انتهای پیام/
برگزاری استاژ فنی مربیان و ورزشکاران جوجیتسو آذربایجان شرقی خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار