از سوی مالک باشگاه تراکتورسازی

محسن فروزان از تراکتور کنار گذاشته شد

1398/02/04 - 12:48 - کد خبر: 946 نسخه چاپی

نصر: سه گل دریافتی مقابل سپیدرود در هفته حساس و سرنوشت ساز بیست و پنجم باعث شد تا محسن فروزان فعلا از تراکتورسازی کنار گذاشته شود.

به گزارش نصر، محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی که از نحوه نمایش دروازه بان تیمش کاملا ناراضی است، گفت:« فروزان تا کمیته انضباطی باشگاه بررسی و تحقیق خودش را در مورد بازی انجام شده پایان بدهد از حضور در تمرینات محروم است. ایشان حتما باید پاسخگوی عملکردش در این مسابقه باشد.»

اما زنوزی به قضاوت رضا مهدوی داور بازی امروز تراکتورسازی برابر سپیدرود هم شدیدا گلایه دارد. او در این رابطه گفت:« ما از این داور که در دیدار ماشین سازی - پرسپولیس قضاوت بازی را برعهده داشت خاطرات خیلی بدی داریم. امروز هم با اشتباهاتی که انجام داد سر تیم ما را برید.»

مالک تراکتورسازی معتقد است گل دوم سپیدورد روی حرکت خطای بازیکن حریف به دست آمد:« حداقل یک پنالتی را برای ما نگرفت ضمن اینکه گل دوم حریف روی یک حرکت خطا به دست آمد.» او در ادامه گفت:« من یک سوال دارم. مگر وزیرورزش، وزیر کل وزرش ایران نیست؟ ما هزینه نکردیم که این آقایان هرکاری دوست دارند بکنند. هر بلایی دلشان می خواهد سر ما می آورند. دارند مسابقات و نتایج را مهندسی می کنند. کمیته اخلاق باید به مساله ورود کند.»

انتهای پیام/

محسن فروزان از تراکتور کنار گذاشته شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار