مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی؛

طرح تعریض بزرگراه شهید کسایی شهر تبریز ۹۰ درصد پیشرفت دارد

1402/03/28 - 22:30 - کد خبر: 94578 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: طرح مشارکتی تعریض بزرگراه شهید کسایی شهر تبریز ( کمربندی جنوبی تبریز ) به عنوان یکی از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان در حال اجراست و ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

اروجعلی علیزاده روز یکشنبه در جریان بازدید استاندار آذربایجان شرقی از این طرح گفت: عملیات اجرایی تعریض باند شمالی بزرگراه شهید کسایی از مبدا پل «دیزل آباد» تا پل «شهید یاغچیان» به طول ۱۶ کیلومتر و عرض ۶ متر با هدف سه خطه کردن این باند و کاهش بار ترافیکی این مسیر در حال اجراست.
وی با بیان اینکه تعریض باند شمالی بزرگراه شهید کسایی تبریز موجب افزایش ترافیک در این محور شده است از مردم این شهر، مسافران و رانندگان این محور عذرخواهی کرد و گفت: با فعالیت شبانه‌روزی، تلاش می‌شود این طرح در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.
کنارگذر جنوبی تبریز (آزادراه شهید کسایی) با اینکه کمتر از یک درصد راه‌های آذربایجان شرقی را شامل می‌شود، با دربرگیری حدود سه درصد از مجموع تصادفات رانندگی به جاده مرگ معروف شده و ساماندهی و ایمن‌سازی آن از مطالبات اصلی شهروندان است.
این آزادراه، در واقع بخشی از آزادراه تهران–تبریز را تشکیل می‌دهد که در ادامه به کنارگذر غربی تبریز (آزادراه شهید باکری) منتهی شده و در نهایت به بازرگان و از آنجا نیز به اروپا متصل می‌شود.
سفر اول رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با ۱۸۸ مصوبه و اختصاص اعتباری در حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان همراه بود.
انتهای پیام/
طرح تعریض بزرگراه شهید کسایی شهر تبریز ۹۰ درصد پیشرفت دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   فرهاد فرهادی   10 ماه پیش  

واقعا خودتون باور دارید به این موضوع که رسانه ای میکنید ؟؟!!! 90 درصد پیشرفت ؟!!! 5 درصد هم کار نشده
پژوهشیار