وزیر کار:

تعجب می‌کنم امضاکنندگان مصوبه شورای عالی کار به میزان حقوق کارگران اعتراض کرده‌اند

1402/03/28 - 21:49 - کد خبر: 94576 نسخه چاپی

نصر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه تعجب می‌کنم فردی که صورت جلسه شورای عالی کار برای تعیین حقوق سال ۱۴۰۲ کارگران را امضاء کرده است الان می‌گوید این مصوبه غیرقانونی است تاکید کرد که تقاضای اصلاح حقوق کارگران را بررسی و تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش نصر، سید صولت مرتضوی در گفت‌وگویی، در واکنش به انتشار خبری مبنی‌براینکه نمایندگان کارگران عضو شورای عالی کار در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای عالی کار، خواستار برگزاری مجدد جلسه شورای عالی کار برای ترمیم دستمزد ۱۴۰۲ کارگران شدند، گفت: قانونگذاران برای تعیین حقوق کارگران چارچوبی مشخص کرده‌اند که ما بر اساس آن اقدام کردیم، ضمن اینکه این میزان حقوق در حضور نمایندگان کارگران در جلسه شورای عالی کار به تصویب رسیده است.
وی تصریح کرد: من تعجب می‌کنم فردی که صورت جلسه شورای عالی کار برای تعیین حقوق سال 1402 کارگران را امضاء کرده است الان می‌گوید این مصوبه غیرقانونی است.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: البته نمایندگان کارگران می‌توانند در این زمینه تقاضا کنند و ما نیز هر تقاضایی که مطرح شود، بررسی می‌کنیم و در مورد آن تصمیم خواهیم گرفت.
انتهای پیام/
 تعجب می‌کنم امضاکنندگان مصوبه شورای عالی کار به میزان حقوق کارگران اعتراض کرده‌اند خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار