معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی؛

تبیین صحیح الگوهای هویت دینی و ملی موجب کاهش ناهنجاری‌ها می‌شود

1402/03/28 - 14:12 - کد خبر: 94556 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر الگوی های هویت دینی و ملی به شکل صحیحی تبیین شوند ناهنجاری ها در جامعه کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، تراب محمدی روز یکشنبه در جلسه گروه کاری ورزش و جوانان استان اظهار کرد: ادارات و دستگاه های استان باید توجه و اهتمام ویژه ای به موضوع هویت دینی و ملی داشته باشند و برنامه های خود را در این زمینه ارائه دهند.
وی خاطرنشان کرد: هرگونه کم توجهی به موضوع فرهنگ و هویت منجر به افزایش ناهنجاری ها در جامعه شده از این رو باید اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به مصوبات جلسات قبل در مورد هویت بخشی جوانان، گفت: اقدامات قابل توجهی در خصوص اوقات فراغت جوانان و نوجونان برنامه ریزی شده و باید همکاری بیشتری با سایر دستگاه های دولتی صورت گیرد.
امیر تقی زاده افزود: برنامه های متنوعی همچون گفتگوی جوانان با مسئولین از جمله برنامه های پرطرفدار و پرمخاطب است که می تواند اتفاقات جالبی را رقم زند.
وی همچنین انجام طرح های سرباز مهارت و همکاری با مساجد را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: تقسیم وظایف برنامه های هویت ملی و دینی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که نیازمند توجه جدی ارگان هاست و در همین زمینه باید ادارات و ارگان های دولتی برنامه های خود را ارائه کنند.
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با تاکید بر نقش مهم توسعه ورزش همگانی اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی یکی از رسالت های اصلی اداره کل ورزش و جوانان بوده که بدون هم افزایی دستگاه ها اتفاق نمی افتد.
جواد امان زاده افزود: اداره کل ورزش و جوانان در تلاش است با همکاری سایر دستگاه ها در زمینه ارتقای ورزش قهرمانی و پهلوانی در مناطق کمتر توسعه یافته اقدامات موثری انجام دهد.
انتهای پیام/
تبیین صحیح الگوهای هویت دینی و ملی موجب کاهش ناهنجاری‌ها می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار