مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر داد:

رقابت یک هزار و 200 تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان

1402/03/28 - 13:20 - کد خبر: 94549 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان با حضور نزدیک هزار و ۲۰۰تیم از سراسر استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد در گفتگویی، در خصوص برگزاری مسابقات مینی فوتبال افزود: رقابت‌های مینی فوتبال محلات جام ایرانیان به منظور حضور مردم در ورزش‌های همگانی بوده و در همین زمینه ۴۰ هزار تیم از سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان شرکت کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: از استان آذربایجان شرقی ۱۱۸۲ تیم از ۲۱ شهرستان در این مسابقات حضور دارند.
ستوده نژاد خاطر نشان کرد: این طرح جز طرح‌های ورزش همگانی بوده و از شش ماه پیش آغاز شده است اما به دلیل شرایط آب و هوایی این منطقه امکان برگزاری رقابت‌ها وجود نداشت.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و سلامتی بر اساس جذابیت رشته مینی فوتبال عنوان کرد و اذعان داشت: استقبال ویژه ای از این رقابت‌ها شده است که برای برگزاری این رقابت‌ها نیاز به یک هم افزایی سازمانی وجود داشت که با توجه به حضور گسترده تیم‌ها در آذربایجان شرقی، این هم افزایی ایجاد شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با ابراز امیدواری از برگزاری چنین مسابقاتی یادآور شد: رسالت اصلی فدراسیون ورزش‌های همگانی توسعه ورزش در میان خانواده‌ها بوده و اهداف بزرگی برای سلامتی مردم در نظر گرفتند. در رویدادهای ورزشی علاوه بر سلامتی‌های جسمی به دنبال سلامتی روان هستیم و برگزاری این رویدادها بسیار مهم هستند.
وی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات بیان داشت: تیم‌های قهرمان هر شهرستان در مرحله نهایی حضور و در پایان به عنوان تیم منتخب به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
انتهای پیام/
رقابت یک هزار و 200 تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار