فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی عنوان کرد:

بی‌ انضباطی ترافیکی در شهر تبریز

1402/03/28 - 13:18 - کد خبر: 94548 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: فارغ از لزوم ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز ترافیک شاهد برخی رفتارها از سوی شهروندان هستیم که این مسائل در بسیاری از شهرهای کشور وجود ندارد.

به گزارش نصر، علی محمدی بعد از ظهر در دیدار شهردار تبریز و اعضای شورای شهر تبریز بر وجود برخی مسائل مشترک بین فرماندهی انتظامی و شهرداری اشاره کرد و اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام یافته مهمترین مورد در این خصوص انضباط ترافیکی است که فارغ از لزوم ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز شاهد برخی رفتارها از سوی شهروندان هستیم که این مسائل در بسیاری از شهرهای کشور وجود ندارد.
وی پارک دوبله خودروها در خیابان‌های تبریز را سرسام آور دانست و گفت: ترافیک شهری تبریز را نمی‌توان با خودرو و عامل انسانی مدیریت کرد.
محمدی از کمبود پارکینگ به عنوان یکی دیگر از مشکلات مهم شهر تبریز نام برد و تصریح کرد: مجموعه انتظامی و شهرداری، اقدامات مرتبطی با یکدیگر دارند و اگر همراهی لازم در تصمیمات مشترک را نداشته باشند، موازی کاری صورت می‌گیرد.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم اقدامات مشترک با شهرداری تبریز گفت: تصمیمات و اقدامات ما باید مشترک بوده و در کنار یکدیگر موضوعات مطروحه را برطرف کنیم.

بلاتکلیف ماندن بسیاری از مسائل شهروندان تبریزی
شهردار تبریز نیز در این دیدار با تاکید بر ارتباط و همکاری‌های مشترک بین شهرداری و فرماندهی انتظامی گفت: بسیاری از مسائل شهروندان به دلایل مختلف بلاتکلیف مانده و به دلیل محدودیت منابع مالی در حوزه‌های مختلف شاهد محرومیت‌هایی هستیم که با استفاده از ظرفیت‌های مشترک می‌توان راهکارهای لازم را ارائه داد.
یعقوب هوشیار اظهار کرد: مجموعه شهرداری همواره به‌طور شبانه‌روزی تلاش کرده و در این مسیر نیازمند حمایت‌های بیشتر از سوی فرماندهی انتظامی هستیم، چرا که بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرماندهی انتظامی و شهرداری می‌تواند راهگشای بسیاری از امور باشد.
وی ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای فرمانده جدید انتظامی استان افزود: شهرداری از جمله مجموعه‌هایی است که ارتباط تنگاتنگی با نیروی انتظامی دارد.
هوشیار با تاکید بر ارتباط و همکاری‌های مشترک بین این دو مجموعه گفت: بسیاری از مسائل شهروندان به دلایل مختلف بلاتکلیف مانده و به دلیل محدودیت منابع مالی در حوزه‌های مختلف شاهد محرومیت‌هایی هستیم که با استفاده از ظرفیت‌های مشترک می‌توان راهکارهای لازم را ارائه داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار بیان داشت: شهرداری و فرماندهی انتظامی ۲ مجموعه خدمت‌رسان مهم هستند و مردم هر روز با این ۲ نهاد خدمتگزار سر و کار دارند. تعامل این ۲ نهاد برای نظام، کشور و شهر تبریز مفید خواهد بود.
انتهای پیام/
بی‌ انضباطی ترافیکی در شهر تبریز خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار