فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی؛

سارقان آرایشگاه های زنانه در تبریز دستگیر شدند

1402/03/28 - 09:56 - کد خبر: 94529 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: باند سارقان از آرایشگاه های زنانه در تبریز با ۹ فقره پرونده سرقت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی افزایش وقوع سرقت از آرایشگاه های زنانه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی پلیسی هویت چهار نفر از اعضای باند سارقان را شناسایی کردند و متهمان با تعقیب و مراقبت شبانه روزی در عملیات های غافلگیرانه و ضربتی پلیس دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی اظهارکرد: در ادامه تحقیقات متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به ۹ فقره سرقت از مغازه و سالن های آرایشی زنانه اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل انواع لوازم آرایشی کشف شد که ارزش کلی اموال مسروقه مکشوفه بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه شگرد سارقان تخریب قفل مغازه ها بود از شهروندان و صاحبان صنوف درخواست کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس در حفاظت از اموال و دارایی های خود، اماکن خود را به دوربین های مداربسته و سیستم دزدگیر هوشمند مجهز کنند.
انتهای پیام/
سارقان آرایشگاه های زنانه در تبریز دستگیر شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار