مدیرکل تعزیرات حکومتی استان؛

قاچاقچی البسه و پوشاک در آذربایجان‌شرقی ۸.۱ میلیارد ریال جریمه شد

1402/03/27 - 13:37 - کد خبر: 94480 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: قاچاقچی البسه و پوشاک در این استان به پرداخت هشت میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش نصر، صمد حضرتی، روز شنبه در گفت و گو افزود: از این متهم بیش از یکهزار و ۳۵۰ ثوب البسه خارجی به ارزش چهار میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه پرونده این متهم در اداره تعزیرات حکومتی چاراویماق رسیدگی شد، اظهار کرد: به دنبال گزارش ارسالی ماموران انتظامی این شهرستان، پرونده ای به ظن قاچاق کالای مکشوفه در این اداره تشکیل و پس از انجام اقدامات لازم و اخذ میزان ارزش کالا، شعبه به این پرونده رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: پس از احضار متهم و تفهیم اتهام، به دلیل غیرموثر بودن دفاعیات و عدم ارائه اسناد و مدارک مثبته و اقدام غیرقانونی در خرید و حمل کالای قاچاق بدون رعایت ضوابط قانونی، تخلف وی محرز شد.
حضرتی، ادامه داد: علاوه بر ضبط کالای مکشوفه با احتساب ارزش خودروی حامل، متهم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ مذکور در حق صندوق دولت محکوم شد.
در سال گذشته در حوزه قاچاق کالا و ارز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن چهار هزار و ۴۵۶ پرونده تخلف در سطح استان، برای متخلفان در این حوزه بیش از چهار هزار و ۶۹ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال جریمه صادر شده است.
هم اکنون ۱۸ شعبه تعزیرات حکومتی در سطح شهرستان های استان فعالیت می کنند و ۲ شعبه ویژه شامل شعبات ۲ و سه نیز در سال های اخیر در اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایجاد شده است.
انتهای پیام/
قاچاقچی البسه و پوشاک در آذربایجان‌شرقی ۸.۱ میلیارد ریال جریمه شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار