خبر/

برگزاری پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳

1402/03/27 - 13:23 - کد خبر: 94478 نسخه چاپی

نصر: پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با حضور شهردار تبریز و معاونان ستادی وی و همچنین شهردار و مدیران منطقه ۳ در این منطقه برگزار شد.

به گزارش نصر، پنجمین جلسه از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با شیوه ای متفاوت و با تاکید بر کارکردهای اجتماعی فرهنگی ورزشی امروز با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و معاونان و مدیران وی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران منطقه ۳ در این منطقه برگزار شد.
بازدید از مدرسه امید انقلاب واقع در آخر طالقانی و همچنین مدرسه پسرانه شهید شکیب اولین بخش از برنامه های برگزاری  پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز بود.


دومین بخش از دور چهارم قرار خدمت شهرداری مربوط به بازدید از پروژه های عمرانی در دست احداث منطقه و بررسی آخرین وضعیت طرح ناحیه بندی بود.
براساس این گزارش اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار تبریز به همراه معاونین ومدیران ستادی از پروژه های ساماندهی ورودی  شرقی ورزشگاه یادگار امام و مسیرگشایی امتداد جاده جوان وهمچنین پارک جنگلی مارالان و بازسازی کانال ایلی سو بازدید نمودند.


پیگیری مصوبات ادوار قبلی قرارهای خدمت این منطقه ، بررسی موضوعات راهبردی امسال همچون تدوین پیوست هایی اعم از فرهنگی، سرمایه گذاری و زیباسازی، فضای سبز و تدوین شناسنامه نخبگان از دیگر دستور جلسات این قرار خدمت بود.
دیدار شهردار تبریز با تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه ۳، بخش پایانی قرار خدمت امروز شهرداری تبریز بود.
انتهای پیام/
برگزاری پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار