شهردار تبریز خبر داد:

ایجاد «خط خاطره‌ها» با نصب المان‌های نوستالژیک در پارک باغشمال

1402/03/26 - 20:18 - کد خبر: 94432 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از ایجاد مسیر ویژه خط خاطره با نصب المان‌های نوستالژیک در پارک باغشمال خبر داد و گفت: ایجاد این مسیر می‌تواند به عنوان جاذبه گردشگری و تفریحی برای شهروندان و مسافران باشد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: پارک باغشمال تبریز به سبب موقعیت خاص خود و قرارگیری در نقطه مرکزی شهر یکی از بهترین مناطق برای رونق گردشگری به شمار می‌رود که می‌توان با اجرای طرح‌های مختلف زمینه حضور هر چه بیشتر شهروندان را فراهم کرد.
وی افزود: در راستای افزایش زیبایی‌های بصری و اهتمام  به امر زیباسازی در حوزه شهرداری منطقه سه تبریز، مسیر ویژه با عنوان خط خاطره‌ها در پارک باغشمال ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: تدوین و اجرای دقیق برنامه‌های زیباسازی آمیخته با هنر، نقش بسزایی در افزایش جذب گردشگر  و زیبایی هرچه بیشتر شهر دارد.
شهردار تبریز با اشاره به جزئیات اجرای این مسیر گردشگری تشریح کرد: بهره گیری از المان‌های نوستالژیک همچون بازی‌های کودکانه، ابزارآلات قدیمی، لوازم التحریر، دوربین عکاسی، چرخ و فلک و ... می‌تواند یادآور لحظات و خاطره‌هایی خوش برای همگان باشد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح برنامه‌های نورپردازی در سطح منطقه سه به عنوان یکی از مناطق مرکزی شهر نیز خاطرنشان کرد: طرح‌های نور پردازی متنوعی در این منطقه از جمله طرح نورپردازی در پارک یادگار امام (ره) اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/
ایجاد «خط خاطره‌ها» با نصب المان‌های نوستالژیک در پارک باغشمال نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار