خبر/

دوره آموزشی مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی در تبریز برگزار شد

1402/03/26 - 20:40 - کد خبر: 94429 نسخه چاپی

نصر: دوره آموزشی مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از روحانیان، مربیان، مدیران مسئول و فعالان افتخاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی آذربایجان‌شرقی در سالن اجتماعات شهرداری کلانشهر تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی( فهما) در این مراسم ارتقای آگاهی و توانمندسازی مدیران و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تحقق سیاست شبکه سازی فرهنگ و هنر مساجد استان را از جمله اهداف این دوره آموزشی اعلام کرد و گفت: برای اثرگذاری و احیای نقش و جایگاه مساجد نیازمند کادرسازی و کارتشکیلاتی هستیم.
مرتضی شفیعی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ستاد استان در دور جدید فعالیت، تحقق عدالت فرهنگی در سراسر استان، با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بوده و این رویکرد با اولویت مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین پیگیری می‌شود، چنان‌که بیش از ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان این دوره از کانون‌های فرهنگی هنری شهرستانی هستند. 
وی با اشاره به ضرورت مردمی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی به واسطه مساجد افزود: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به دنبال سیاست‌گذاری و تدوین برنامه‌های مختلف در حوزهای قرآنی، علمی، هنری، فرهنگی، ورزشی بوده و برون سپاری این فعالیت‌ها به کانون‌های فرهنگی هنری در دستور کار قرار دارد.
مدیر ستاد فهما آذربایجان‌شرقی با اعلام برنامه‌های آتی ستاد استان، یادآور شد: برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی سرود، تئاتر و در راستای اعمال نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تربیت و پرورش هنرمند انقلابی، تعلیم و تربیت هنرمندان متخصص و متعهد مسجدی و افزایش توانمندی این هنرمندان برگزار می‌شود.
گزارش اصول کار فرهنگی، آموزش کار تشکیلاتی، شبکه سازی و کادرسازی، مخاطب شناسی، شیوه های نوین جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و آشنایی با جنگ نرم رسانه‌ای دشمن از مهمترین سرفصل های این دوره آموزشی بوده است.
انتهای پیام/
دوره آموزشی مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی در تبریز برگزار شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار