تراکتور مجوز حرفه‌ای باشگاهی آسیا را دریافت کرد

1402/03/25 - 18:58 - کد خبر: 94393 نسخه چاپی

نصر: بر اساس اعلام AFC, تراکتور مجوز حرفه‌ای باشگاهی آسیا را دریافت کرد.

به گزارش نصر، تیم فوتبال تراکتور، بیست‌ودومین دوره‌ی لیگ‌برتر را با ۵۵ امتیاز و با قرارگیری در جایگاه چهارم به پایان رساند تا جواز حضور در مرحله‌ پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا را دریافت کند.
مدارک ثبت نام این تیم در لیگ‌قهرمانان آسیا روز گذشته، ۲۴ خرداد، با امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال به  AFC ارسال شد و بر اساس توئیت باشگاه تراکتور؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا، "مجوز حرفه‌ای باشگاهی آسیا" این تیم را صادر کرده است.


 
همچنین تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران نیز موفق به کسب این مجوز شدند.
علاوه بر تراکتور که در مرحله پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند، پرسپولیس به عنوان نماینده نخست ایران راهی لیگ‌قهرمانان آسیا خواهد شد و سپاهان به عنوان نماینده دوم در مرحله گروهی حضور خواهد داشت، همچنین نساجی دیگر نماینده ایران خواهد بود.
۱۲ تیم در دور پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا برای صعود به مرحله اصلی با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا تکلیف ۲۰ تیم حاضر در این مسابقات مشخص شود، این درحالی است که اولین دیدار پلی‌آف ۱۷ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، تراکتور در تک‌بازی خود در مرحله‌ی پلی‌آف به‌ مصاف برنده‌ی دیدار شارجه امارات و باشوندارا کینگز بنگلادش می‌رود رودابه طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان برگزاری این دیدار روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه خواهد بود.
انتهای پیام/
تراکتور مجوز حرفه‌ای باشگاهی آسیا را دریافت کرد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار