خبر/

برگزاری پنجمین کنگره بین المللی فشار خون ریوی در تبریز

1402/03/25 - 15:46 - کد خبر: 94379 نسخه چاپی

نصر: سه کنگره اول فشار خون ریوی حضوری و کنگره چهارم نیز در دوران شیوع ویروس کرونا مجازی برگزار شد و قرار است پنجمین دوره نیز هفتم تا نهم تیرماه با سخنرانی ۲۱ سخنران بین المللی از ۱۰ کشور جهان در تبریز به صورت مجازی  برگزار شود.

به گزارش نصر، دکتر "فرید رشیدی" روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، زمان برگزاری این کنگره را ۷ تا ۱۰ تیرماه اعلام و اظهار کرد: استادان بنام و متخصصان زبده ریه و قلب و عروق از دانشگاه های مطرح کشورهایی همچون ایالات متحده، انگلیس، ژاپن، ترکیه، آلمان، اتریش، هلند و لهستان در این کنگره حضور خواهند داشت که به لحاظ حجم چنین مشارکتی از سوی دانشگاه های ممتاز بین المللی، کنگره تبریز یکی از برترین رویدادهای جهانی علم پزشکی به شمار می رود.
وی با بیان اینکه این کنگره در ۳ روز به صورت مجازی برگزار می شود، شرکت در آن را برای عموم آزاد اعلام و اضافه کرد: تمام سخنرانی های کنگره از طریق ایجاد صفحه ویژه دارای پرسش و پاسخ خواهد بود و تمامی شرکت کنندگان اعم مردم عادی و متخصصان امر می توانند در این صفحه ثبت نام و پرسش های خود را مطرخ کنند.
رشیدی بخث و بررسی پیرامون فشار خون در ریه و کنکاش درباره آخرین یافته های علمی و درمانی در این زمینه را محور اصلی و مهم کنگره بین المللی فشار خون ریه تبریز بیان کرد و ادامه داد: عروق ریوی، لخته های مزمن ریه و غشار خون ریه در زنان باردار از دیگر محورهای این کنگره است.
وی با بیان اینکه حضور متخصصان در این کنگره دارای ۱۶ امتیاز بازآموزی است، یادآور شد: تمام متخصصان و فوق تخصص های رشته های پزشکی ریه و قلب و عروق می توانند با شرکت در این رویداد علمی از امتیاز مزبور بهره مند شوند.
انتهای پیام/
برگزاری پنجمین کنگره بین المللی فشار خون ریوی در تبریز سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار