رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

وجود زندان در مرکز شهر تبریز یکی از بزرگترین چالش‌ها است

1402/03/25 - 14:40 - کد خبر: 94371 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه چالش مهم موضوع زندان در استان، مکان زندان است، گفت: وجود زندان در وسط شهر از مشکلات بزرگ ما است.

به گزارش نصر، موسی خلیل‌الهی در جلسه‌ای با رئیس سازمان زندان‌های کشور اظهار کرد: سفر دو روزه رئیس سازمان‌های زندان حاکی از یک برنامه و هدف برای ارتقای کیفی و کمی مسائل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی است.
وی با بیان اینکه یک رابطه بسیار صمیمی بین اعضای شورای قضائی و بدنه مدیریت استان وجود دارد، گفت: کلیت دستگاه‌های قضائی در استان جایگاه خود را پیدا کرده و طرف مشورت برای همه مسائل است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه چالش مهم موضوع زندان در استان، مکان زندان است، گفت: وجود زندان در وسط شهر، ایجاد ترافیک شهری، نبود فضای فیزیکی متعادل برای نگهداری زندان منطبق بر استانداردها که منجر به سختی فعالیت اصلاحی و تربیتی زندانیان می‌شود از جمله مشکلات است.
وی ادامه داد: مشکلات زیرساختی اعم از گاز و برق و آب در محل جدید را ما حل می‌کنیم ولی رئیس کل زندان هم عنایت ویژه به این جابجایی داشته باشند.
خلیلی‌الهی به تشکیل ارزیابی زندان‌ها به صورت ماهانه اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال در زندان جهش بزرگی اتفاق افتاده است که به تبع آن دستمزدها هم افزایش یافته‌اند.
وی ادامه داد: نصف دستمزد زندانیان به حساب خانواده زندانی واریز می‌شود و این توفیق بسیار خوبی در استان بود.
رئیس کل دادگستری استان متذکر شد: ما تمایل داریم تا درآمد بنیادها در خود استان‌ها هزینه شود.
انتهای پیام/
وجود زندان در مرکز شهر تبریز یکی از بزرگترین چالش‌ها است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار