شهردار تبریز خبر داد:

دستور شهردار تبریز برای احصاء نواقص ایستگاه‌های خط ۱ مترو تا یک هفته

1402/03/24 - 17:21 - کد خبر: 94313 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: کلیه نواقص موجود جهت کامل شدن ایستگاه‌های خط یک قطار شهری تبریز باید تا هفته آینده به صورت جزء به جزء احصاء و مشخص شوند.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در بازدید از فاز دوم خط یک قطار شهری واقع در حد فاصل ایستگاه استاد شهریار تا میدان ساعت که به همراه حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی شهر انجام یافت، اظهار کرد: برای رفع کامل نواقص ایستگاه های خط یک باید زمانبندی دقیق و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام گیرد.
هوشیار از نزدیک نواقص فاز دوم خط یک مترو را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: برخی نواقص جزئی در این خط باید در اسرع وقت توسط همکاران سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری برطرف شوند.
شهردار تبریز همچنین با حضور در اتاق سیستم تهویه ایستگاه دانشگاه و گالری تجهیزات برقی بر راه‌اندازی این سیستم که ابزار آن نیز موجود است تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: خط یک متروی تبریز به طول ۱۷.۲ کیلومتر با ۱۸ ایستگاه به صورت تمام وقت در فاز اول و دوم(حد فاصل ائل گلی تا میدان ساعت) به شهروندان خدمات رسانی می‌کند و در فاز سوم (حدفاصل میدان ساعت تا شهرک نور لاله) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در اختیار مردم است.
با برنامه ریزی های انجام شده و اعلام سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز مقرر شده است تمام نواقص جزئی خط یک و خدمات‌رسانی تمام وقت در سه فاز این خط تا پایان شهریور سال جاری محقق شود.
انتهای پیام/
دستور شهردار تبریز برای احصاء نواقص ایستگاه‌های خط ۱ مترو تا یک هفته نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار