خبر/

دستور شهردار تبریز برای احصاء نواقص ایستگاه‌های خط یک مترو تا یک هفته

1402/03/24 - 15:53 - کد خبر: 94306 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: کلیه نواقص موجود جهت کامل شدن ایستگاه‌های خط ۱ قطار شهری تبریز باید تا هفته آینده به صورت جزء به جزء احصاء و مشخص شوند.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در بازدید از فاز دوم خط ۱ قطار شهری واقع در حد فاصل ایستگاه استاد شهریار تا میدان ساعت که به همراه حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی شهر انجام یافت، اظهار کرد: برای رفع کامل نواقص ایستگاه های خط ۱ باید زمانبندی دقیق و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام گیرد.
هوشیار از نزدیک نواقص فاز دوم خط ۱ مترو را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: برخی نواقص جزئی در این خط باید در اسرع وقت توسط همکاران سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری برطرف شوند.
شهردار تبریز همچنین با حضور در اتاق سیستم تهویه ایستگاه دانشگاه و گالری تجهیزات برقی بر راه‌اندازی این سیستم که ابزار آن نیز موجود است تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: خط ۱ متروی تبریز به طول ۱۷.۲ کیلومتر با ۱۸ ایستگاه به صورت تمام وقت در فاز اول و دوم(حد فاصل ائل گلی تا میدان ساعت) به شهروندان خدمات رسانی می‌کند و در فاز سوم (حدفاصل میدان ساعت تا شهرک نور لاله) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در اختیار مردم است.
با برنامه ریزی های انجام شده و اعلام سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز مقرر شده است تمام نواقص جزئی خط ۱ و خدمات‌رسانی تمام وقت در سه فاز این خط تا پایان شهریور سال جاری محقق شود.
انتهای پیام/
دستور شهردار تبریز برای احصاء نواقص ایستگاه‌های خط یک مترو تا یک هفته نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار