خبر/

ترکیب جدید هیأت رئیسه خانه مطبوعات آذربایجان شرقی مشخص شد 

1402/03/24 - 14:23 - کد خبر: 94302 نسخه چاپی

نصر: انتخابات داخلی هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی امروز با معرفی رئیس هیات مدیره و مدیر جدید این تشکل رسانه ای برگزار شد. 

به گزارش نصر، امروز با حضور تمامی اعضا و بازرسان با دستور جلسه انتخابات داخلی هیأت رئیسه برگزار شد که پس از رأی‌گیری؛ فرهاد باغشمال به عنوان رئیس هیأت مدیره و احمد مرادپور به عنوان مدیر جدید این تشکل رسانه ای انتخاب شدند. 
بنابر این گزارش، فرهاد باغشمال مدیر مسئول ماهنامه آذرپیام و همچنین مدیر مسئول پایگاه خبری هم‌نوا بوده و دو دوره دبیری انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات استان را بر عهده داشته است. وی از روزنامه‌نگاران فعال استانی است که علاوه بر تدوین کتاب در حوزه مرتبط، دارای افتخارات متعدد ملی و منطقه‌ای در حوزه تولید محتوا بوده و داوری جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای را نیز بر عهده داشته است. باغشمال هم‌اینک معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان را بر عهده دارد. 
همچنین احمد مرادپور، علاوه برخبرنگار روزنامه های محلی سرپرست تعدادی ازروزنامه ها و خبرگزاری  سراسری در استان بوده که سال‌ها در عرصه روزنامه‌نگاری و چاپ فعالیت داشته است، وی پیش از این چندین   دوره در هیأت مدیره خانه مطبوعات استان به عنوان عضو هیات مدیره  و بازرس فعالیت داشته و دبیر اجرائی جشنواره منطقه ای مطبوعات شمالغرب کشور  بود .
گفتنی است، محمد عزیزی‌راد، مرتضی شفیعی، فرهاد باغشمال، اسد بابایی، احمد مرادپور، بهرام توفیقی و حمیده بردباری  عضو هیأت مدیره  و محمد رضا اشرفی و مینا بازگشا بازرسان  خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان‌شرقی هستند. 
قرار است به دلیل رأی‌گیری سراسری از اعضای خانه‌های مطبوعات سراسر کشور برای اصلاح بندهای مختلف اساسنامه فعلی؛ برگزاری مجامع عمومی ای تشکل رسانه ای در استان ها و انتخابات در نیمه دوم سال جاری برگزار شود.
انتهای پیام/
ترکیب جدید هیأت رئیسه خانه مطبوعات آذربایجان شرقی مشخص شد  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار