خبر/

آغاز ثبت نام بيمه درمان تكميلي قهرمانان و پيشكسوتان ورزش كشور

1402/03/24 - 13:09 - کد خبر: 94293 نسخه چاپی

نصر: بيمه درمان تكميلي امسال صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش با حضور حسين شهرياري سرپرست صندوق و حسين فرجي مدير اداره حمايتي آن با شرايط جديد و ويژه اي در دسترس ورزشكاران بوده و كار ثبت نام بیمه تکمیلی 1403-1402 اعضای صندوق حمایت از 22 خرداد تا 7 تیر به دو صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) صورت می پذیرد.

به گزارش نصر، طي روز اول ثبت نام تعداد زيادي از چهره هاي مشهور و پيشكسوت ورزشي نظير حسن روشن، حسين فركي، اكبر كارگرجم، عباس نمازيان، رحيم عظيمي با حضور در محل دفتر حمايتي صندوق حمايت ار قهرمانان و پيشكسوتان نسبت به ارائه مدارك و تكميل پرونده خود به جهت اخذ بيمه درمان تكميلي اقدام نمودند.
 بيمه درمان تكميلي امسال صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان با حضور دكتر حسين شهرياري سرپرست صندوق و حسين فرجي مدير اداره حمايتي آن با شرايط جديد و ويژه اي در دسترس ورزشكاران بوده و كار ثبت نام بیمه تکمیلی 1403-1402 اعضای صندوق حمایت از 22 خرداد تا هفت تیر به دو صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) صورت می پذیرد.
  ثبت نام آنلاین (غیر حضوری) از طریق سامانه https://www.ghahremanann.ir امکان پذیر می باشد و همچنین ثبت نام حضوری نیز در همان تاریخ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 14:00 در واحد حمایتی صندوق انجام می‌پذیرد.
انتهای پیام/
آغاز ثبت نام بيمه درمان تكميلي قهرمانان و پيشكسوتان ورزش كشور خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار