شهردار خبر داد:

اجرای ۱۳ پروژه شهری در هشترود

1402/03/24 - 12:55 - کد خبر: 94290 نسخه چاپی

نصر: شهردار هشترود از اجرای ۱۳ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در سطح شهر خبر داد و گفت: برای پیشرفت روز افزون شهر برنامه پنج ساله توسعه شهری را تدوین کرده‌ایم.

مهدی پورصادق در گفت‌وگو با خبرنگاران، خاطرنشان کرد: شهرداری در خط مقدم خدمت به مردم بوده و کلیه اقدامات شهرداری هشترود در راستای خدمت گذاری به مردم و بهبود وضعیت شهری است و با تلاش‌های همکاران، در جهت آبادانی شهر هشترود قدم‌های موثری برداشته شده است .
وی با بیان این‌که توسعه شهری و ایجاد خیابان‌های جدید در این شهر ضروری است، افزود: در سال جدید شهرداری هشترود در راستای ایجاد نشاط، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی قدم‌های موثری برداشته است.
وی اظهار کرد: دو مورد از پروژه‌های شهرداری، زیر بنایی است، از این رو احداث زیر گذر و پل بر روی رودخانه سراسکندرود در جهت ایمن سازی شهر و اجرای پدافند غیر عامل در حال انجام بوده و تمامی سعی ما این است که تا آخر سال‌جاری به اتمام برسانیم.
پور صادق از احداث خیابان جدید در هشترود خبر داد و گفت: برای کاهش بار ترافیکی شهر  احداث چندین خیابان نیز در این شهر از الزامات است و سعی شهرداری و شورای شهر بر اجرای کامل پروژه‌های شهری اعم از اجرای یادمان شهدای گمنام، احداث بلوار،آسفالت ریزی خیابان‌ها و معابر و جمع آوری آب‌های سطحی است.
وی یادآور شد: بهبود وضعیت گزری دره سی، سید دره سی و پروژه‌های نیمه تمام بجا مانده از سال‌های قبل در دستور کار شهرداری هشترود قرار گرفته است.
وی از ساماندهی معابر شهری با اجرای آسفالت کاری و پیاده رو سازی به همراه ساماندهی پیاده راه‌ها در سال جدید خبر داد.
عضو هیات مدیره شهرداران آذربایجان شرقی اضافه کرد: از مردم فهیم هشترود خواهشمندم که کمک‌ها و نذورات خود را در قالب مشارکت به شهرداری اهدا کنند تا فرزندان آنها در شهرداری بتوانند در بهبود فضای شهری بیش از پیش اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: از دیگر کارهایی که شهرداری برای بهسازی چهره شهری انجام می‌دهد اجرای المان، نصب نیمکت، اجرای کف پوش و زیبا سازی منظر شهری است.
وی خاطر نشان کرد: شهرداری هشترود بیش از ۶۰ پروژه در دست اقدام دارد که ۱۳ مورد از آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
انتهای پیام
اجرای ۱۳ پروژه شهری در هشترود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار