وزیر آموزش و پرورش؛

مدارس دولتی در ازای ثبت نام اجازه دریافت وجه ندارند/ اعلام نتایج آزمون استخدامی ابتدایی طی روزهای آینده

1402/03/24 - 11:40 - کد خبر: 94281 نسخه چاپی

نصر: وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس دولتی در ازای ثبت‌نام خارج از دستورالعمل‌ها اجازه دریافت وجه ندارند. اگر فعالیت فوق برنامه‌ای دارند بعد از اتمام فرآیند ثبت‌نام با مشارکت خانواده‌ها باید انجام دهند.

به گزارش نصر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: مدارس دولتی در ازای ثبت‌نام خارج از دستورالعمل‌ها اجازه دریافت وجه ندارند. اگر فعالیت فوق برنامه‌ای دارند بعد از اتمام فرآیند ثبت‌نام با مشارکت خانواده‌ها باید انجام دهند.
وزیر آموزش و پرروش در ادامه درخصوص نتایج آزمون استخدامی، اظهار داشت: خوشبختانه نتیجه آزمون استخدامی ابتدایی مشخص شده است و تا چند روز آینده اعلام می‌شود.
وی تصریح کرد: اعلام نتیجه برعهده ما نیست و یک متغیرهای دیگری در نتیجه آزمون تاثیر می‌گذارد مانند نرخ باروری که وزارت کشور باید در اختیار سازمان سنجش قرار می‌داد. این نتایج در چند روز آینده نتیجه اعلام می شود و  از هفته اول تیرماه ارزیابی های تکمیلی آغاز خواهد شد.
صحرایی در پایان ابراز داشت: آزمون دیگری هم ۱۲ مرداد خواهیم داشت برای استخدام حدود ۲۲ هزار دبیری که ثبت نام آن هم از هفته آینده آغاز می شود.
انتهای پیام/
مدارس دولتی در ازای ثبت نام اجازه دریافت وجه ندارند/ اعلام نتایج آزمون استخدامی ابتدایی طی روزهای آینده ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار