فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

کشف بیش از ۴ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در مراغه

1402/03/24 - 11:32 - کد خبر: 94280 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی مراغه از کشف چهار تن و ۱۲۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع از انباری یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه آرد قاچاق به یک نانوایی آزاد پز در یکی از محلات این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با همکاری ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت خبر پس از هماهنگی لازم به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مکان مورد نظر مشاهده کردند که از یک دستگاه وانت نیسان تعداد ۱۰۳ کیسه آرد ۴۰ کیلویی به مقدار چهار تُن و ۱۲۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع و فاقد هرگونه مجوز قانونی به انبار نانوایی مذکور انتقال داده شد که این آردهای قاچاق کشف و واحد صنفی پلمپ و وانت نیسان نیز توقیف شد و دو نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، فارسی با بیان این‌که کارشناسان ارزش آردهای قاچاق را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرائم اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
کشف بیش از ۴ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در مراغه خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار