ساخت ۱۰۰۰ ساختمان ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن در شهرک جدید هشترود

1402/03/23 - 16:25 - کد خبر: 94247 نسخه چاپی

نصر:  فرماندار هشترود اظهار کرد: در سال آینده نزدیک به یکهزار ساختمان ویلایی در شهرک جدید هشترود در قالب نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد و این آمار در سه سال آینده به هفت هزار ساختمان ارتقا خواهد یافت.

به گزارش نصر، علیرضا توری در جلسه‌ی شورای شهر شهرستان هشترود گفت: عملکرد شهرداری و شورای شهر هشترود در خصوص ایجاد تحول در بهسازی چهره بصری شهر ستودنی است چرا که در طول سالیان اخیر چنین توجهی به شهر نشده بود.
وی خاطرنشان کرد: موازی کاری در جهت پیشرفت شهرستان و رفع مشکلات شهر از هیچ یک از ادارات و نهادها پذیرفتنی نیست.
وی یادآور شد: کمیته نهضت ملی مسکن در هشترود باید ایجاد شود و هر ماه دو جلسه برای رسیدگی به مسائل موجود با حضور همه اعضا تشکیل شده و با ما تبادل نظر انجام گیرد.
مهدی پور صادق، شهردار هشترود نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: برای برچیدن سد معبر در هشترود ۹ اداره باید پای کار باشند تا این معضل بزرگ از سطح شهر رخت بربندد.
رئیس شورای اسلامی شهر هشترود نیز در این جلسه گفت: شواری شهر آماده الحاق ۲۰۰ کیلومتر از محدوده شهرستان به شهر هست.
سعید امنی، توسعه متوازن شهری را خواستار شد و افزود: متاسفانه در طرح اجرای نهضت ملی مسکن شورا و شهرداری در حاشیه واقع شده و به نظرات موکلین مردم اعتنایی نشده است.
وی از عدم همکاری هلال احمر هشترود در خصوص ایجاد خیابان از محوطه این اداره با مشارکت دو جانبه بین شهرداری و هلال احمر انتقاد کرد.
عضو شورای شهر نیز خاطرنشان کرد: در دیداری که با معاون وزیر راه و شهرسازی داشتیم، اعلام کردیم که هشترود و هشترودی‌ها از دولت طلب کار هستند چرا که مردم این شهر به بهترین صورت دین خود را برای نظام و کشور ادا کرده‌اند.
محمد رضا قهرمانپور افزود: نزدیک به ۳۰ سال است که بهسازی محوطه مسجد جامع راکد مانده و این مهم، نیاز به همدلی برای تخصیص اعتبارات لازم دارد.
وی از عدم توسعه یافتگی شهر گلایه کرد و گفت: متاسفانه هشترود آنچنان که باید به سهم خود نرسیده است لذا از تمامی مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری می‌خواهیم نسبت به هشترود و تخصیص اعتبارات بیشتر در جهت توسعه هر چه بیشتر مهربان‌تر باشند.
حسین اکبری عضو شورای شهر نیز در این‌ جلسه اظهار کرد: محله سید دره سی نیاز مبرم به اعتبارات ملی برای بهسازی دارد تا در ایام بارش نزولات آسمانی شهر در وضعیت بحرانی قرار نگیرد.
وی یادآور شد: الحاق محدوده‌ای از اراضی که خارج از مسیر شهری هستند به هشترود، از اقدامات مهم شورا و شهرداری می‌باشد.
انتهای پیام/
ساخت ۱۰۰۰ ساختمان ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن در شهرک جدید هشترود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   رقیه آقایی   10 ماه پیش  

سلام خسته نباشید .ما الان حدود ۱۵ ساله که اجاره می‌نشینیم ۲ هم فرزند دارم .واقعا اجاره نشینی تو این دوره زمونه خیلی گرون .شوهرم یه کارمندساده هستش .میخایم در این طرح ملی مسکن شرکت کنیم ولی سامانه بسته است .مشه راهنمایی کنید ..کی باز میشه ما ثبت نام کنیم ..
پژوهشیار