مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

۱۴ دستگاه اتوبوس جدید به مسیرهای کم برخوردار تبریز اضافه شد

1402/03/23 - 13:11 - کد خبر: 94234 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در ادامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز ۱۴ دستگاه اتوبوس نو دیگر نیز به مسیرهای نیازمند اتوبوس اضافه شد.

به گزارش نصر، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به خرید اتوبوس‌های نو، به مرور شاهد اختصاص این اتوبوس‌ها به مسیرهای کم برخوردار  و نیازمند اتوبوس و به تبع آن افزایش کمی و کیفی خدمات هستیم.
وی افزود: در همین راستا تعداد ۱۴ دستگاه اتوبوس جدید به مسیرهای یاغچیان، کوی دانشگاه، اشرفی لاله، خیام، مشروطه، ترمینال، ایده لی، مایان و الوار اضافه شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به استمرار نوسازی ناوگان سایر خطوط نیز گفت: با توجه به تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز مبنی بر تسریع در اختصاص اتوبوس های خریداری شده به مسیرهای کم برخوردار، در روزهای آتی نیز به تدریج شاهد بکارگیری اتوبوس‌های نو و جدید در خطوط نیازمند اتوبوس خواهیم بود.
پیش از این نیز اتوبوس‌های نو به ناوگان مسیرهای شهید بهشتی-گلکار-حافظ-کوچه باغ-اوغلی-پایگاه هوایی-بهار، فیضیه-شهید قره باغی-شهید مفتح-کمربندی میانی و آذربایجان اضافه شده بود.
انتهای پیام/
۱۴ دستگاه اتوبوس جدید به مسیرهای کم برخوردار تبریز اضافه شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار