منادی سفیدان:

بسیاری از نگرانی‌‎ها در خصوص امنیت آزمون‌‎های نهایی مدارس برطرف شد

1402/03/22 - 23:18 - کد خبر: 94215 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون آموزش با اشاره به نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش، گفت: بر اساس گزارش‌ها و مستندات ارائه شده در نشست امروز، بسیاری از نگرانی‌‎های اعضای کمیسیون در خصوص امنیت آزمون و وجود تقلب در امتحانات نهایی برطرف شد.

به گزارش نصر، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۲۲ خرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش سنجش برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که در افکار عمومی پیرامون امنیت آزمون و وجود تقلب در آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش وجود دارد، این نشست برگزار شد.
نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس گزارش‌ها و مستندات ارائه شده در نشست امروز، بسیاری از نگرانی‌‎های اعضای کمیسیون در خصوص امنیت آزمون و وجود تقلب در امتحانات نهایی برطرف شد.
 رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: اگر برخی زیرساخت‌ها در این خصوص نیز ضعف دارد باید در آینده نزدیک برطرف شود تا به امنیت آزمون افزوده و به اعتلای علم و آموزش در کشور بیانجامد.
انتهای پیام/
بسیاری از نگرانی‌‎ها در خصوص امنیت آزمون‌‎های نهایی مدارس برطرف شد

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار