مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

عدم پاسخ تراکتور به نامه واگذاری ورزشگاه یادگار امام

1402/03/22 - 10:58 - کد خبر: 94159 نسخه چاپی

نصر، مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی گفت:  اولویت اداره کل ورزش‌وجوانان استان، واگذاری استادیوم یادگار امام به باشگاه تراکتور است اما تا بدین لحظه مدیران این باشگاه پاسخی به این نامه نداده‌اند.

به گزارش نصر، حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی از آمادگی واگذاری ورزشگاه یادگارامام (ره) به بخش خصوصی خبر داد و گفت: اولویت اداره کل ورزش‌وجوانان استان، واگذاری استادیوم یادگار امام به باشگاه تراکتور است که وزیر ورزش نیز به طور شفاهی موافق این موضوع بوده و از همین رو نامه‌ای به باشگاه تراکتور ارسال شده اما تا بدین لحظه مدیران این باشگاه پاسخی به این نامه نداده‌اند.
وی با اعلام حل موانع واردات چمن چنین توضیح داد: “ما هر سال ۴۰ میلیارد تومان برای یادگار امام مصوبه گرفته‌ایم و در حال حاضر اولویت اول ما بحث چمن است و از این اعتبارات برای آن هزینه خواهیم کرد. روز جمعه با مدیرکل جهادکشاورزی  استان صحبت کردم که ایشان اعلام کردند حاضر هستند کمک کنند تا مشکل حل شود و بعد از شنیدن این موضوع، با پیمانکار تماس گرفتم و از وی خواستم برآورد هزینه‌های واردات چمن به صورت رولی را به ما اعلام کند. ایشان مذاکرات خود با شرکت‌های خارجی را شروع کرده و قرار است تا دو روز آینده به ما اطلاع دهد.”
وی ادامه داد: “قرار است تا دو روز آتی به ما اعلام شود که اولا در ترکیه چمن به صورت رول درحال حاضر موجود هست یا خیر. چمن‌ها به دو صورت سردسیری و گرمسیری است و ایشان درحال بررسی هستند تا به ما شرایط را اعلام کنند. در بحث اعتباری هم بابت چمن مشکل مالی نداریم و اولویت ما از اعتبارات اخذ شده برای یادگار امام ابتدا بحث چمن است.”
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی راجع به مدت زمان پهن کردن چمن رولی هم اظهار داشت: “با این شرکت صحبت خواهیم کرد تا متوجه بازه زمانی هم بشویم. شاید این شرکت بگوید که فعلا موجودی ندارد و باید کاشت انجام داده و تحویل دهد. 
او در رابطه با نحوه واگذاری ورزشگاه یادگارامام (ره) اضافه کرد: استعلام‌هایی از باشگاه سپاهان اصفهان و ورزشگاه نقش جهان که در اختیار این باشگاه است گرفته‌ایم و اگر باشگاه تراکتور حاضر به پذیرش این پیشنهاد نباشد، شهرداری تبریز در اولویت بعدی واگذاری یادگارامام (ره) قرار دارد.
ستوده‌نژاد با بیان اینکه انعقاد قرارداد و فراهم بودن زمین بازی برای انجام دیدارهای خانگی یکی از شروط صدور مجوز برای حضور در لیگ‌برتر است، اظهار کرد: این قرارداد با باشگاه تراکتور برای یادگار امام (ره) منعقد شده، اما تاکنون با عنوان مساعدت بخش دولتی به بخش خصوصی ریالی از تراکتور از این بابت گرفته نشده است.
وی افزود: اگر باشگاه تراکتور همکاری کند حاضر به تقبل پنج میلیارد تومان از ۱۰ میلیارد تومان هزینه‌ی برآورد شده بابت ساماندهی گیت‌های ورودی یادگارامام (ره) هستیم اما باشگاه تراکتور تاکنون در این زمینه هم قدمی برنداشته است.
انتهای پیام/
عدم پاسخ تراکتور به نامه واگذاری ورزشگاه یادگار امام حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار