خبر/

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در اتوبان قزوین_کرج ۲ کشته و ۱۵ زخمی بر جا گذاشت

1402/03/21 - 23:05 - کد خبر: 94157 نسخه چاپی

نصر: تصادف زنجیره‌ای ۳۰ دستگاه خودرو در لاین شمال آزادراه قزوین-کرج ۲ کشته و ۱۵ زخمی برجا گذاشت.

به گزارش نصر، امروز طی دو حادثه رانندگی که در آزادراه قزوین-کرج و جاده ترانزیت فارسجین به قروه رخ داد، سه نفر کشته و همچنین طی یک حادثه غرق‌شدگی در رودخانه زیاران شهرستان آبیک یک نفر دیگر هم در استان قزوین کشته شده و در نهایت در این سه سانحه 16 نفر مصدوم شدند.
در مهمترین حادثه امروز طی یک تصادف زنجیره‌ای  30 دستگاه خودرو در لاین شمال آزادراه قزوین-کرج به هم برخورد کردند که در نهایت بر مبنای اعلام مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین دو نفر در این تصادف زنجیره‌ای کشته و 15 نفر مصدوم و مجروح شدند.
علت این حادثه از سوی پلیس راه استان قزوین بارندگی و لغزنده شدن سطح آزادراه عنوان شده و آنچنان که عنوان شده در این تصادف زنجیره‌ای دو تریلی کشنده و یک دستگاه اتوبوس مسافربری به هم برخورد کردند.
همچنین در حادثه تصادف دیگری که در محدوده شهرستان تاکستان در جاده ترانزیت فارسجین به قروه اتفاق افتاد، یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که در این سانحه رانند پراید در دم جان داد و راننده کامیون هم مصدوم شد.
همچنین عصر امروز هم سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از غرق شدن یک نوجوان 15 ساله در رودخانه زیاران از توابع شهرستان آبیک خبر داد. بنا به گفته حمیدرضا ململی سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین جسد بی‌جان نوجوان 15 ساله که در رودخانه واقع در زیاران از توابع مرکزی شهرستان آبیک قزوین غرق شده بود، از سوی تیم غواصی سازمان آتش نشانی قزوین از آب گرفته شده است.
انتهای پیام/
تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در اتوبان قزوین_کرج ۲ کشته و ۱۵ زخمی بر جا گذاشت خبرگزاری تسنیم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار