فرمانده مرزبانی فراجا:

حسن همجواری راهبرد جمهوری اسلامی است

1402/03/21 - 13:53 - کد خبر: 94127 نسخه چاپی

نصر: فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه حسن همجواری راهبرد جمهوری اسلامی است، گفت: این راهبرد مبتنی بر درک متقابل و از باب دوستی و مودت است.

به گزارش نصر، سردار احمدعلی گودرزی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان مرزبانی آذربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: همسایگان نباید از این راهبرد جمهوری اسلامی تعبیر دیگری داشته باشند و هر کشوری افراد و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را در خود جای دهد با پاسخ کوبنده و سخت مواجه خواهد شد.
وی با بیان اینکه استقرار و امنیت در مرزهای کشو برقرار است، افزود: این مهم در نتیجه هوشمندسازی و تجهیز مرزهای کشور به دستگاه های پیشرفته و همچنین حضور هوشیارانه نیروهای مرزبانی در مرزها حاصل شده است.
سردار گودرزی اضافه کرد: با سازکاری که فرمانده کل قوا در طرح جامع هوشمندسازی ابلاغ فرموده اند سطح آمادگی و آموزش های مهارتی بالا رفته و تجهیزات پیشرفته در اختیار مرزبانی قرار گرفته است .
وی اضافه کرد: با تمام وجود این پیام را به مردم می دهیم که نیروهای مسلح با پشتیبانی مردم، امنیت پایدار را در مرزهای کشور برقرار خواهند کرد و در این راه حاضر به فدای جان خود هستند.
فرمانده مرزبانی فراجا بر اهمیت آموزش نیروها و بالا بردن سطح مهارت آنها تاکید و بیان کرد: آموزش ها در این رسته انتظامی باید با تمرین بیشتر تبدیل به مهارت شود تا در میدان عمل نتایج مطلوب حاصل شود.
سردار گودرزی تاکید کرد: فرماندهان، آموزش ها را از فراگیران مطالبه کنند تا این موضوع باعث انگیزه بیشتر فراگیران در یادگیری مسایل آموزشی شود.

حفاظت از مرزها مهم ترین مقوله امنیت هر کشوری است
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اعلام تشکر و قدردانی اعضای شورای تامین استان از تلاش های مرزبانی برای تامین امنیت در مرزهای کشور، گفت: حفاظت از مرزها، مهم ترین مقوله امنیت هرکشوری است و مرزها نماد اقتدار، عزت و آبروی کشورها به شمار می روند.
عابدین خرم اضافه کرد: اگر مرزهای کشور امن باشد آن کشور مقتدر خواهد بود و مردمان آن در آرامش و امنیت خواهند بود.
وی بیان کرد: قدردران مرزبانان هستم زیرا که اگر آنها نباشند امنیت نظام و کشور دچار اختلال می شود و در واقع سربازان مرزبانی، آبروی نظام هستند.
خرم ادامه داد: فرموده های رهبر در دیدار سالانه با مردم آذربایجان و همچنین سخنان رئیس جمهور در اجتماع باشکوه مردمی در تبریز و چاراویماق، نشان داد که آذربایجان و تبریز اهمیت و جایگاه خاصی در کشور دارد و امنیت مرزهای این استان، امنیت مرزهای کشور است.
انتهای پیام/
حسن همجواری راهبرد جمهوری اسلامی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار