امام جمعه تبریز در گفتگو با دبیرکل جمعیت هلال‌احمر:

آذربایجان شرقی در خدمت به زلزله زدگان ترکیه خط شکن بود

1402/03/21 - 09:19 - کد خبر: 94099 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال‌احمر که به تبریز سفر کرده است گفت: نیروهای هلال احمر بسیار ارزشمند، پرکار و ساعی هستند جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی در خدمت به زلزله‌زدگان ترکیه سد شکن بود.

به گزارش نصر، یعقوب سلیمانی، دبیر کل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در مانور منطقه ای برپایی اردوگاه اسکان اضطراری هزار نفری و آیین تجلیل از خیرین، امدادگران و فعالان عرصه خدمت به زلزله‌زدگان شهرستان خوی و کشور ترکیه به تبریز سفر کرده است با آل هاشم نماینده محبوب ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.


دبیرکل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اردوگاه های آذربایجان شرقی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی نمونه بود، گفت: بحمد الله سرمایه اجتماعی جمعیت هلال‌احمر در سایه خدمات امدادگران و حمایت های بی دریغ ائمه جمعه  افزایش چشمگیری داشته است.


وی با بیان اینکه در کشور نگاه ویژه ای  به آل هاشم وجود دارد افزود: مردم داری، اخلاق محوری و تواضع شما در کشور و دربین همه سلایق مورد تمجید و تحسین است.
 آل هاشم با بیان اینکه نیروهای هلال احمر بسیار ارزشمند، پرکار و ساعی هستند، گفت: در زلزله شهرستان خوی در مناطق زلزله زده حضور یافتم و میزان رضایت از خدمات جمعیت هلال‌احمر خوب بود.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه اعتماد به هلال احمر نمود بیشتری یافته است در خصوص حضور بموقع و موثر جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی در حوادث غیر مترقبه همچون زلزله خوی، گفت: در زلزله کشور همسایه ترکیه، استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل در عرصه خدمت به زلزله‌زدگان خط شکن بودند.


گفتنی است مانور و تمرین تمام عیار اسکان اضطراری منطقه شمالغرب کشور ساعت ۱۰ صبح امروز  با مشارکت استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل و سایر ارگانها و سازمانهای خدمات رسان در شهرستان هریس آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی در خدمت به زلزله زدگان ترکیه خط شکن بود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار