طی نشست خبری در تبریز تاکید شد؛

رئیس جمهور: گروه ماشین سازی تبریز دیگر روزهای بلاتکلیفی و بحرانی گذشته را نخواهد دید

1402/03/20 - 12:36 - کد خبر: 94064 نسخه چاپی

نصر: رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: در بازدیدی که روز گذشته از کارخانه ماشین سازی تبریز داشتم خوشبختانه روحیه کارکنان و مدیران این شرکت بسیار خوب و امیدبخش بود. مهمترین نکته در موفقیت این کارخانه مادرصنعتی روحیه و تلاش کارکنان و مدیران آن است و من اینجا اعلام می کنم دیگر ماشین سازی روزهای بلاتکلیفی و بحران خصوصی سازی نابجا را نخواهد دید.

به گزارش خبرنگار نصر، سید ابراهیم رئیسی در پایان سفر دو روزه خود به آذربایجان شرقی طی نشست با نمایندگان آذربایجان شرقی ضمن تشریح دستاوردهای این سفر، در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه دولت برای رونق تولید در گروه ماشین سازی تبریز، گفت: گروه ماشین سازی تبریز فقط یک شرکت مادرصنعتی در آذربایجان شرقی نیست، بلکه این شرکت مادرصنعتی در کل صنعت کشور تاثیرگذار و مهم است.
وی افزود: بنده زمانی هم که در قوه قضائیه خدمت می کردم، مسائل گروه ماشین سازی تبریز را که دچار خصوصی سازی نابجایی شده بود، پیگیری می کردم و خوشبختانه موفق شدیم این شرکت مادرصنعتی را به مردم بازگردانیم و در ریل پیشرفت و توسعه قرار دهیم.
رئیس جمهور اذعان کرد: در بازدیدی که روز گذشته از کارخانه ماشین سازی تبریز داشتم خوشبختانه روحیه کارکنان و مدیران این شرکت بسیار خوب و امیدبخش بود. مهمترین نکته در موفقیت این کارخانه مادرصنعتی روحیه و تلاش کارکنان و مدیران آن است و من اینجا اعلام می کنم دیگر ماشین سازی روزهای بلاتکلیفی و بحران خصوصی سازی نابجا را نخواهد دید.
سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: مساله مهمی که برای رشد تولید در گروه ماشین سازی تبریز باید مورد توجه قرار گیرد، نوسازی و بهسازی خطوط تولید این کارخانه است و بنده در بازدید اخیر هم تاکید کردم که نسبت به این امر مهم برنامه ریزی و اقدام شود.
وی ادامه داد: نوسازی و بهسازی خطوط تولید علاوه بر گروه ماشین سازی، باید در دیگر صنایع دیگر استان هم انجام شود و دولت از این امر حمایت می کند.
وی در پایان این بخش از سخنان خود به راه اندازی مجدد 220 واحد تولیدی راکد و نیمه راکد در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: ستاد احیای کارخانجات راکد در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده و تبع آن در استان هم اقدامات و پیگیری های مشابه برای رشد تولید و اشتغال انجام می شود.
انتهای پیام/
رئیس جمهور: گروه ماشین سازی تبریز دیگر روزهای بلاتکلیفی و بحرانی گذشته را نخواهد دید محمد سهرابی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار