ایمن موتور واحدی پیشرو در عرصه تولید موتور گیربکس و تجهیزات جانبی آسانسور در شمالغرب کشور 

1402/03/20 - 12:34 - کد خبر: 94063 نسخه چاپی

نصر: همزمان با سفر رئیس جمهوری ؛ دکتر میر جلیلی نماینده تام‌الاختیار وزارت صمت  در پی بازدید از شرکت ایمن موتور، این مجموعه را پیشرو در زمینه تولید موتور گیربکس و تجهیزات جانبی آسانسور در شمالغرب کشور خواند و گفت: فعالیت های این مجموعه در عرصه صنعت بسیار چشمگیر و ارزشمند است.

به گزارش نصر، مصادف با سفر رئیس جمهوری به  آذربایجان شرقی، دکتر میر جلیلی و هیئت همراه با حضور مدیر عامل و رییس هئیت مدیره شرکت ایمن موتور در روز چهارشنبه از قسمت های مختلف واحد تولیدی این مجموعه بازدید و با نحوه تولید و کیفیت محصولات آشنا شدند.
جلیلی در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این مجموعه اظهار کرد: از تلاش های مدیریت این مجموعه هم قدردانی می کنیم، بسیار خوشحالیم که در حوزه تکنولوژی مدرن، مدیریت این شرکت را جوانی پر اراده عهده دار است که با تمام توان و قوا تلاش می‌کند تا خدمات شایسته ای را عرضه کند.
وی با بیان اینکه محصولات تولیدی شرکت ایمن موتور را  “های تک” شمرد، تصریح کرد: یکی از وظایف ما دولتمردان این است که واحدهای پیشرو و پیشگام را مورد توجه و حمایت قرار دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: امید بر آن داریم با ارتقای مداوم زير ساخت ها و با تکيه بر روند رونق سبد محصولات از جنبه تنوع و کيفيت قدم های استوارتری در گسترش بازارهای سودآور برای ذی نفعان داشته باشيم.
 
 
گفتنی است، شرکت آسانسور ایمن موتور جز شرکت های پیشرو و پیشگام در زمینه تولید موتور گیربکس آسانسور در کشور است که با بنیاد مهندسی و دانش محور در این زمینه به فعالیت می پردازد.

ارتباط‌ با ما؛ 
☎️ ۰۴۱۹۱۰۰۱۶۴۷     www.imenlift.com
انتهای پیام/
ایمن موتور واحدی پیشرو در عرصه تولید موتور گیربکس و تجهیزات جانبی آسانسور در شمالغرب کشور  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار