رئیس پلیس پیشگیری ناجا؛

تعامل ناجا و محیط زیست ضروری و ارزشمند است

1398/09/23 - 14:16 - کد خبر: 9405 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جریان بازدید از منطقه حفاظت شده هفتاد قله تعامل ناجا و سازمان حفاظت محیط زیست در صیانت از منابع ملی را ضروری و ارزشمند دانست.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، سردار شرفی در بازدید از پاسگاه‌های محیط بانی هفتاد قله اظهارکرد: همکاری و تعامل سازنده نیروی انتظامی و سازمان محیط زیست در انجام مأموریت‌ها و صیانت از منابع ملی ضروری و بسیار ارزشمند است.
وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست در تداوم فعالیت‌های ناجا برای تأمین امنیت ملی است و هر فردی که بخواهد به محیط زیست دست درازی و تعرض کند به جد با او برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم فردی خلاف قانون عمل کند.
جمشید محبت خانی - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست - نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی پلیس در تامین نظم و امنیت گفت: خوشبختانه در سال جاری با تعامل و همکاری نیروی انتظامی اقدامات و تدابیر خوبی در جهت انجام فعالیت‌ها و دستیابی به اهداف سازمان حفاظت محیط زیست در چارچوب دستورالعمل‌های قانونی صورت گرفته است.
وی در این دیدار  از تلاش ارزشمند محیط بانان که با حداقل امکانات و بهره‌مندی مادی از امانت نسل‌های آتی حفاظت و حراست می کنند، قدردانی کرد و کار محیط بانی را از افتخارآمیزترین خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست ادامه همکاری بیشتر و تعامل سازنده  نیرو های انتظامی استان مرکزی در راستای حفاظت از حیات وحش، مدیریت هرچه بیشتر تنوع زیستی به ویژه در حوزه یگان حفاظت و جلوگیری از شکار غیر مجازدر زیستگاه‌ها و مناطق استان و بیان مشکلات از زبان محیط بانان و تاکید جدی بر حل مشکلات آنها توسط فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور از جمله مهمترین موضوعات محوری این بازدید بود.
انتهای پیام/
تعامل ناجا و محیط زیست ضروری و ارزشمند است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار