مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

مشکلی از بابت هزینه تعویض چمن یادگار وجود ندارد/ بازی های آسیایی دلیل عدم تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام

1402/03/20 - 10:44 - کد خبر: 94048 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: به دلیل بازی‌هایی آسیایی پیش روی تیم تراکتور، امکان کشت چمن ورزشگاه یادگار وجود ندارد و هر موقع باشگاه تراکتور در ورزشگاه دیگری به میدان رود،  حاضریم چمن ورزشگاه را عوض کرده و هزینه آن که 8 میلیارد تومان است 

به گزارش نصر، حیبب ستوده‌ نژاد در خصوص دلایل عدم کشت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار داشت: درایران چمن رول وجود نداشته و چمن رول باید از خارج وارد شود که طبق قوانین جهاد کشاورزی چمن باید 15 روز در قزنطیه باشد تا در صورت آلوده بودن، آفت را وارد کشور نکند و عملا امکان نگهداری این چمن‌ها در کامیون های مخصوص در این مدت زمانی هم ممکن نیست.
وی گفت: پیمانکار داخلی برای کشت چمن به شکل کشت هشت میلیارد هزینه برآورد و مدت زمان هم 9 الی 18 ماه برآورد شده که با توجه به بازی‌های تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا ممکن نیست.
وی تصریح کرد: ورزشگاه بنیان دیزل مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نبوده و تنها محل برگزاری بازی‌های آسیایی تراکتور ورزشگاه یادگار بوده و عملا این مانع از هر گونه تغییرات در چمن ورزشگاه می‌شود.
ستوده تصریح کرد: البته هفته گذشته یک دستگاه به قیمت 155 میلیون تومان خریدار کردیم که تقویت کننده کیفیت ورزشگاه است و نهایت تلاش خود را می کنیم تا وضعیت چمن به شکل مطلوبی باشد.
وی افزود: هر موقع باشگاه تراکتور مدیریت کرده که در ورزشگاه دیگری به میدان رود، ما حاضریم چمن ورزشگاه را عوض کرده و هزینه آن که هشت میلیارد تومان است توسط دکتر سجادی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی تامین بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
انتهای پیام/
مشکلی از بابت هزینه تعویض چمن یادگار وجود ندارد/ بازی های آسیایی دلیل عدم تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار