نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کرد؛

لزوم توسعه صنایع پایین دستی صنعت مس با لحاظ ضوابط زیست محیطی در آذربایجان شرقی

1402/03/19 - 13:19 - کد خبر: 94012 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت توسعه صنایع پایین دستی صنعت مس در استان برای رشد تولید و اشتغال با لحاظ کلیه ضوابط زیست محیطی تاکید کرد.

به گزارش نصر، حجه الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم دیدار مردمی رئیس جمهوری با مردم تبریز، ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور و تعدادی از هیات وزیران، افزود: به شما مردم غیور تبریز و آذربایجان آفرین می گویم که همیشه غیرت دینی و ملی خودشان را به نمایش گذاشته اند. آذربایجان با پیشینه افتخار آمیز خود مرکزیت تمدنی شمالغرب کشور را به تعبیر مقام معظم رهبری دارد.
وی با اشاره به خواست عموم مردم و فعالان صنعتی برای ایجاد شرکت مستقل مس آذربایجان، ادامه داد: از خوش قولی و پیگیری دولت و شخص رئیس جمهور محترم در این خصوص تشکر می کنم. ما خواهان توسعه صنایع پایین دستی صنعت مس در استان برای رشد تولید و اشتغال با لحاظ کلیه ضوابط زیست محیطی هستیم.
آل هاشم در ادامه با اشاره به بحران خشک شدن دریاچه ارومیه، تاکید کرد: سرنوشت مردم آذربایجان و شمالغرب کشور با حیات دریاچه ارومیه گره خورده است و ضمن تشکر از اقدامات دولت در ماه های گذشته برای تسریع در روند احیای دریاچه ارومیه، از دولت و شخص رئیس محترم جمهوری می خواهیم به موضوع محیط زیست آذربایجان و احیای دریاچه ارومیه توجه ویژه داشته باشند.
وی گفت: پروژه خط آهن میانه-تبریز یکی از پروژه های مهم ریلی کشور است که از پیگیری آن تشکر می کنم و از دولت محترم می خواهم ادامه این پروژه مهم را تا رسیدن به ایستگاه اصلی راه آهن تبریز با سرعت و اولویت ادامه دهد.
انتهای پیام/
 
لزوم توسعه صنایع پایین دستی صنعت مس با لحاظ ضوابط زیست محیطی در آذربایجان شرقی محمد سهرابی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار