همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان؛

تشکیل میز ارتباطات مردمی ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی 

1402/03/18 - 13:58 - کد خبر: 93972 نسخه چاپی

نصر: میز ارتباطات مردمی ارتباطات و فناوری اطلاعات در دور دوم سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی، با هدف رسیدگی به مشکلات مردمی در این حوزه  تشکیل شد. 

به گزارش نصر، میز ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی و بررسی مشکلات مردمی  حوزه ICT استان با حضور نماینده تام الاختیار وزیر ارتباطات و معاون مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد. 
این مبز، با هدف رسیدگی به مشکلات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور داریوش رمضانی، نماینده تام الاختیار وزیر ارتباطات و معاون مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل اداره کل ارتباطات استان تشکیل شده و پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردم است. 
در این میز به صورت مستقیم و از نزدیک مشکلات مردم استان در زمینه پوشش تلفن همراه و اینترنت در شهرها و روستاهای استان، اپراتورهای ارتباطی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و ICT روستایی، کسب و کارهای فاوا، پست، پست بانک، شرکت های ارائه دهنده اینترنت و مخابرات دریافت و پس از ثبت در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد 111)، اقدامات لازم جهت بررسی و رفع این مشکلات صورت می پذیرد. 
گفتنی است این میز روزهای 17، 18 و 19 خرداد ماه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در محل اداره کل ارتباطات برپا است.
انتهای پیام/
تشکیل میز ارتباطات مردمی ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار