خبر/

آموزش زبان انگلیسی به شکل زبان مادری 

1402/03/16 - 22:30 - کد خبر: 93861 نسخه چاپی

نصر: موسس آکادمی تخصصی پرورش کودک دو زبانه تقی نژاد تبریز گفت: آموزش زبان انگلیسی در این آکادمی به نحوی صورت می گیرد که شیوه یادگیری و صحبت به شکل زبان مادری است و در همین زمینه نتایج بسیار خوبی کسب کردیم.

به گزارش نصر، فرزانه تقی نژاد موسس آکادمی تخصصی پرورش کودک دو زبانه تقی نژاد تبریز در گفتگو با نصر در خصوص این آکادمی گفت: حدود سه سال پیش برای اولین بار متد آموزشی به سبک فنلاندی در این مجموعه صورت گرفت و باتوجه به اینکه کشور فنلاند در زمینه آموزش از کشورهای نام آشنایی می باشد بنابراین از سبک های آموزشی این کشور در آکادمی استفاده شد.


 
وی در ادامه افزود: بر این اساس آموزش به نحوی صورت می گیرد که شیوه یادگیری و صحبت به شکل زبان مادری است که در همین زمینه نتایج بسیار خوبی کسب کردیم.


تقی نژاد با بیان اینکه زمان طلایی آموزش ۳ تا ۶ سال است اظهار داشت: باوجود اینکه در شیوه دو زبانه بهترین سن سه تا شش سال محسوب می شود اما بدین معنا نیست که بعد از آن نمی توان نتیجه گرفت بلکه با شیوه های دیگر آموزش صورت می گیرد. در این آکادمی تمام رده های سنی آموزش می بینند و در کلاس های جداگانه با شیوه های جدید آموزش های لازم را فرا می گیرند. استفاده از شیوه های جدید آموزشی در این مرکز موجب استقبال مخاطبان شده است.


موسس آکادمی تخصصی پرورش کودک دو زبانه تقی نژاد که بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی دارد با اشاره به مهم ترین امتیازات این مرکز خاطر نشان کرد: مهم ترین ویژگی این مرکز رسیدن به هدف است و کسانی که در این مجموعه مشغول تحصیل هستند، در صحبت کردن به زبان انگلیسی در حد سنین خود مشکل ندارند. البته دانش آموختگان این مرکز در آزمون هایی همچون آیلتس هم نمرات بسیار خوبی کسب می کنند و میانگین نمرات آکادمی بالای ۷.۵ است.


وی در پایان تصریح کرد: حضور علاقه مندان به زبان انگلیسی صرفا جهت حضور در آزمون ها نیست بلکه برخی ها تمایل به تسلط به زبان انگلیسی برای سفرهای خارجی دارند که در این مرکز در جلسات متعدد به راحتی مسلط می شوند. تمام مدرک های این مرکز هم بین المللی بوده و زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد.


آدرس  آكادمى تقى نژاد 
جاده ائل گلی، فلکه خیام، میخک دو، پلاک یک
شماره تماس
04133328022
09010508596
http://@Taghinejhad.la
انتهای پیام/
آموزش زبان انگلیسی به شکل زبان مادری  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار