فرمانده انتظامی اسکو خبر داد:

دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت در اسکو

1402/03/16 - 17:30 - کد خبر: 93848 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از دستگیری سارق سابقه دار با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ ستار داداشی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان اسکو به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه سارق در باز جویی‌های پلیسی به ۲۰ فقره انواع سرقت معترف شد، تصریح کرد: از مخفیگاه متهم اقلام سرقتی از قبیل دو دستگاه دوچرخه، ترازوی توزین، یک دستگاه موتور جوش، سنگ فرز، یک دستگاه برش و آچارآلات کشف شد.
وی در پایان  افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.
کشف انواع شکلات خارجی قاچاق در چاراویماق
فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از کشف انواع شکلات خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ فرامرز بابایاری در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود : در بازرسی از کامیون توقیف شده، مقدار یک هزار و ۳۵۴ کیلوگرم انواع شکلات خارجی قاچاق کشف شد.
بابایاری خاطرنشان کرد: برابر نظریه کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.
وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم عزیز در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، حتما با پلیس ۱۱۰تماس داشته باشند.
انتهای پیام/
دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت در اسکو خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار