فرماندار زنجان:

چهره شهر زنجان با مدیریت شهری متفاوت‌ شده است

1402/03/16 - 14:14 - کد خبر: 93834 نسخه چاپی

نصر: فرماندار زنجان گفت: چهره شهر زنجان طی ۲ سال اخیر با مدیریت شهری مناسب در بسیاری از حوزه‌ها نسبت به قبل متفاوت شده است و باید به این نکته توجه داشت که هیچ مسئولی نمی‌تواند همه مشکلات و کاستی ها را بلافاصله رفع کند.

به گزارش نصر، پرویز خالقی روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان بااشاره به عملکرد مثبت شورای شهر زنجان افزود: با تشکیل این شورا کوچکترین دلهره و نگرانی درباره این نهاد مردمی وجود نداشت، چراکه تیم خوبی تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه گاهی اتفاقات ناگوار باعث بروز ضرر و زیان به سرمایه‌های مردمی می‌شود، اظهار داشت: طی فعالیت این شورا هیچ دغدغه ای در خصوص بروز چنین اتفاقات ناگواری وجود نداشت.
خالقی نداشتن اطلاعات کافی در خصوص برخی مسایل را دلیل اصلی عدم پاسخگویی خود به رسانه ها عنوان کرد و یادآورشد: اطلاع‌رسانی نادرست سبب زیر سوال رفتن اعتماد عمومی نسبت به رسانه‌ها می‌شود و نداشتن اطلاعات دقیق و درست زیبنده رسانه‌ها نیست و عملکرد آنها را زیر سوال می‌برد.
فرماندار زنجان با بیان اینکه اعتقاد نداریم که رسانه حتما باید اخبار مثبت را مخابره کنند یا مداح مدیران و مدیریت‌ها شوند، تصریح کرد: انتطار داریم رسانه‌ها با قلم قوی خود در کنار نقدهای منصفانه اخبار و اطلاع ‌رسانی دقیق داشته باشند.
وی با بیان اینکه گاهی شاهد مطرح شدن مباحثی همچون کمیته تحقیق در رابطه با استعفاها هستیم، افزود: این امر در حالی است که تشکیلاتی به نام کمیته تحقیق وجود ندارد که استعفاهای اعضای شورای شهر در آنجا بررسی و قبول یا رد شود.
خالقی با اشاره به اینکه تمامی فرآیندهای جایگزینی ۲ تن از اعضای علی البدل شورای شهر زنجان کاملا مطابق با قانون و طی بازه های زمانی تعیین شده انجام گرفت است، گفت: ضمن بررسی دستور کارهای جلسه علنی شورای شهر، مبنی بر برگزاری مراسم تحلیف اعضای جدید شورا، علی اسماعیلی به عنوان عضو اول علی البدل شورا از عضویت در ترکیب اصلی شورای شهر انصراف داد و اکبر اوصالی به عنوان عضو دوم علی البدل شورا به عضویت اصلی شورای شهر درآمد.
وی گفت: پس از وصول مصوبه انصراف علی اسماعیلی از عضویت در شورای شهر، بلافاصله مراتب در هیات تطبیق طرح و نتیجه جهت اقدامات بعدی به شورای شهر زنجان منعکس خواهد شد.
فرماندار زنجان با یادآوری اینکه همواره تلاشمان بر این بوده است که در انجام خدمات کم‌فروشی نکنیم، متدکر شد: باید از تفرقه پرهیز شود چراکه در محیط آرام کارها بهتر انجام می‌شود.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان هم در این جلسه گفت: یکی از دغدغه مندترین استعفاهای شورای شهر زنجان را در این دوره شاهد بودیم.
سعید خلجی با تاکید بر اینکه فرآیندهای قانونی در این استعفاها رعایت شده است، ادامه داد: تمام مهلت‌های قانونی نیز دقیق و کامل اجرا شده است که جای قدردانی دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، افزایش ردیف بودجه‌ بیمه‌های مسولیت مدنی و مسولیت جامع شهروندان از محل جابه‌جایی، درخواست تصویب مناقصه بیمه‌های شهرداری زنجان با حذف قید 2 فرزند و درخواست صدور مجوز اعمال تخفیف ۵۰ درصدی تعرفه معاینات فنی خودروهای سبک برای رانندگان تاکسی از دیگر مصوبات جلسه شورای شهر زنجان در روز جاری بود.
انتهای پیام/
چهره شهر زنجان با مدیریت شهری متفاوت‌ شده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار