تغییراتی در راه است/

قطار تغییرات به ایستگاه مدیران آذربایجان شرقی رسید

1402/03/16 - 14:10 - کد خبر: 93832 نسخه چاپی

نصر: امتحانات (عملکرد) مدیران آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم در دو سال گذشته در هفته اخیر به پایان می‌رسد و همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی کارنامه‌ها صادر می‌شود.

به گزارش نصر، آنچه که دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور را حائز اهمیت کرده، رویکرد جدید دولت است که علاوه بر رسیدگی به مشکلات مردم و افتتاح پروژه ها، «عملکرد مدیران استانی» را هم ارزیابی می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در ایام مناظرات ریاست جمهوری گفته بود: «برای مدیران، گشت ارشاد خواهیم داشت».
رئیسی چند ماه پس از کسب آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری در نشستی از عملی شدن وعده «گشت ارشاد مدیران» خبر داد و گفت: «گشت ارشاد مدیران زیر نظر بازرسی ریاست جمهوری تشکیل شد و به دستگاه‌های مختلف سرکشی می شود».
در این میان آنچه که دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور را حائز اهمیت کرده، رویکرد جدید دولت است که علاوه بر رسیدگی به مشکلات مردم و افتتاح پروژه ها، «عملکرد مدیران استانی» را هم ارزیابی می‌کند.
رئیس جمهور بارها تاکید کرده که اگر در ارزیابی دولت مشخص شود مدیری ناکارآمد است با او تعارف نخواهد داشت.
رئیسی در این باره گفته است که دولت به طور دائم در حال ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌هاست و اگر در یک ارزیابی دقیق مشخص شود مدیری موفق نبوده نسبت به تغییر وی درنگ نخواهیم کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در همین رابطه گفته است: «میثاق ما با مدیران، حل مشکلات مردم است و ما به هیچ مدیری چک سفید امضاء نداده‌ایم و هیچ مدیری حق ندارد خدمات‌دهی به مردم را به تأخیر بیندازد».
محسن منصوری نهم اردیبهشت ۱۴۰۲ در کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: علاوه رسیدگی به مشکلات مردم، بازدید از روند پروژه‌ها و افتتاح پروژه، یکی دیگر از اهداف سفرهای استانی رئیس جمهوری ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه‌های مختلف است.
او این را هم اضافه کرد: پیش از سفر جلسات کارشناسی را برای این موضوع برگزار می‌کنیم از ۵ مسیر عملکردهای مدیران مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و سپس آن را با استاندار به اشتراک گذاشتیم.
معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در ادامه گفت: سپس با دستگاه های نظارتی و همچنین معتمدین و متنفذین و کسانی که برای دولت قابل احترام باشند موضوع را در میان گذاشته و جمع‌بندی در خصوص عملکرد مدیران داشتیم.
منصوری یادآور شد: تاکید استاندار همین است که نیروهای تازه‌نفس و انقلابی بیش از قبل به کار گرفته شود تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.
یکی از مطالبات جدی مردمی در سالهای گذشته، نظارت بر عملکرد مدیران تراز اول و برخورد با کم کاری‌های احتمالی بوده است چرا که اثرات اقدامات اشتباه مسئولان عالی‌رتبه می‌تواند چندین سال برای کشور مشکل ایجاد کند.
امتحانات( عملکرد) مدیران آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم در دو سال گذشته در هفته اخیر به پایان می‌رسد و همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی کارنامه‌ها صادر می‌شود.
حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده کدام یک از مدیران از این امتحانات رفوزه شده و از قطار دولت پیاده و از عرصه مدیریت خارج خواهند می‌شوند؟
انتهای پیام/
قطار تغییرات به ایستگاه مدیران آذربایجان شرقی رسید نصر

ثبت نظر

نمایش 11 نظر

پاسخ   حسین   11 ماه پیش  

این عزل و نصب ها مقدمه انتخابات پیش رو هست

پاسخ   Hmb   11 ماه پیش  

این تغیرات پیش زمینه انتخاباب پیش روست

پاسخ   نظرعلی   11 ماه پیش  

آقای رئیسی، با منصوری جوانش میخاد درست کنه اوضاع درهم ریخته مملکت را، الان دیگه زبان هم نداره حرف بزنه نمایندگان مجلس را شیر کردند الان بی اذن نمایندگان نمیتونن اب بخورن دولت و عظمت دولت را به گا داد سالیان بعدی این بدعت خودشو نشون میده چه آسیب هایی به کشور وارد می کنه

پاسخ   نظرعلی   11 ماه پیش  

آقای رئیسی، با منصوری جوانش میخاد درست کنه اوضاع درهم ریخته مملکت را، الان دیگه زبان هم نداره حرف بزنه نمایندگان مجلس را شیر کردند الان بی اذن نمایندگان نمیتونن اب بخورن دولت و عظمت دولت را به گا داد سالیان بعدی این بدعت خودشو نشون میده چه آسیب هایی به کشور وارد می کنه

پاسخ   قلی   11 ماه پیش  

شعارها و وعده های جالب دم انتخابات؛ آدم حیفش میاد این دروغ ها را باور نکند

پاسخ   ایرانی   11 ماه پیش  

آقای رییسی بجای تعیین بازرس ویژه بهتراست خودشون بازرس باشن، چون همه دست اندرکاران حاضر همگی به نوعی به هم پیوسته هستن وگرنه هیچی، آب ازآب تکون نخواهدخورد، همه اینهادرصداوسیماست جلوی دوربین، خوشبختانه مردم هم می دانن چی هست وچی نیست،!!! دل خوش کردن مردم هست، کارنامه دولت دراین دوسال گذشته کاملامشخص شده است که 1180درجه برخلاف وعده های انتخاباتی است وسلام

پاسخ   ایرانی   11 ماه پیش  

جناب نصرنیوز، به شترگفتن گردنت کجه گفت کجام درسته، چه کسی ارزیابی می کندوازچه کسی ارزیابی می کنن، اول به خودشون گشت ارشادبزارن که تورم کمرمردم راشکسته، دوم اینکه ازهمون اول مدیران بی تجربه ونظامی رابرای اداره اموراستانی گذاشتن که اوایل مطالب راازروی نوشته هم نمی تونست بخواندو..............

پاسخ   تاری   11 ماه پیش  

چشم نظارت داریم ولی به چه کسی و یا چه کسانی ان مشخص نیست . فصای اداری واقعا آلوده است و هیچ فرد سالمی قادر به کار در این سیستم نیست .

پاسخ   ک.م   11 ماه پیش  

خدمت آقای رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران عرض سلام دارم . اینو میخواهم بگویم مدیران ،ایا مدیران شهرستانی را شامل میشود یا در حد استان باقی میماند . لطفا چشهای نظارتی خود را به سازمان منطقه آزاد ارس ، گمرک و پایانه های مرزی جلفا و نوردوز هم داشته باشید . تخلفات از حد خود گذشته است و دیگر مهار آن غیر ممکن است

پاسخ   علی   11 ماه پیش  

اگر گشت ارشاد مسئولان وجود داشت مجلس سوپر انقلابی فعلی مجبور نمیشد فاطمی امین را بندازد بیرون....

پاسخ   داود امامعلیزاده   11 ماه پیش  

شاید یکی از بهترین روش ها جهت ارزیابی دستگاهها بررسی میدانی باشد . بدین روش :
مراجعین یک ساله اخیر به دستگاهها ، که جهت انجام کاری مراجعات مکرر داشتند ، علت مراجعه ، نتیجه و میزان رضایتمندی بررسی گردد. چه بسا موردی باشد که طرف بیش از دوسال درخواستی به اداره ای ارائه داده باشد امّا طی دو سال نه جواب رد داده باشند نه آره . وطرف از احتمال اینکه در کارش سنگ اندازی کنند دردش را به کسی بازگو نکند .
پژوهشیار