حمزه زاده خبر داد:

نماینده تام الاختیار وزیر میراث فرهنگی پاسخگوی درخواست های مردم آذربایجان

1402/03/16 - 12:22 - کد خبر: 93822 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از راه‌اندازی میز خدمت با حضور نماینده تام‌ الإختیار وزیر میراث‌فرهنگی در استان خبر داد.  

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده روز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی باحضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با هدف اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی، هفدهم، هیجدهم و نوزدهم خردادماه برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی افزود: همه هم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به نشانی تبریز ـ خیابان ارتش جنوبی – روبروی خیابان ارک، اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کنند.
وی اظهار کرد: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه هفدهم، پنجشنبه هیجدهم و جمعه نوزدهم خردادماه ۱۴۰۲ پاسخ‌گوی مردم خواهد بود.
انتهای پیام/
نماینده تام الاختیار وزیر میراث فرهنگی پاسخگوی درخواست های مردم آذربایجان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار