رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

واگذاری جاده "بستان ‌آباد-شیبلی" به پیمانکار جدید

1398/02/04 - 12:06 - کد خبر: 938 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از واگذاری جاده "بستان ‌آباد-شیبلی" به پیمانکار جدید خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه پس از دو سال تعطیلی به دلیل نیمه‌کاره رها کردن پیمانکار قبلی با واگذاری به پیمانکار جدید از سر گرفته می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمد وحدتی‌هلان ، در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی شهری و روستایی شهرستان بستان آباد، جلسه‌ای با حضور مدیران، معاونان و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی و راهداری استان و پیمانکاران پروژه‌ها در محل فرمانداری شهرستان برگزار و پروژه‌ها تعیین تکلیف شدند.

وی با اشاره به نیاز به تعبیه جداکننده نیوجرسی در "آزاد راه پیامبر اعظم-بستان آباد"، افزود: طی این جلسه مقرر شد تا مسیر بستان آباد تا روستای هلان جدول‌گذاری و در قسمتی دیگر هم به منظور کاهش تلفات جاده‌ای، نیوجرسی و سرعت‌گیر تعبیه شود.

وی در ادامه از واگذاری پروژه جاده ترانزیت در مسیر پل اوجان به پیمانکار خبر داد و گفت: پس از سه سال پیگیری، این جاده که به دلیل عبور رودخانه و وجود پل اوجان دو بانده و منجر به وقوع تصادفات بسیاری می‌شد به پیمانکار واگذار می‌شود، همچنین مقرر شد تا قسمتی از جاده ترانزیتی (داخل شهر بستان آباد و تیکمه‌داش) آسفالت‌ریزی شود.

نماینده مردم شهرستان بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آسفالت‌ریزی راه روستای پدری استاد شهریار (خشکناب) بیان کرد: مقرر شد تا راه‌های "تیکمه‌داش_آزاد راه پیامبر اعظم" و "تیکمه‌داش-شربیان"، باشکند، خشکناب، "بستان آباد-بینه‌کهل-علی‌جان-باشسیز" نیز آسفالت‌ریزی شوند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه مقرر شد تا سایر پروژه‌های راه شهرستان بستان آباد هم در سال جاری و سال آینده در اولویت کاری قرار گیرند.

انتهای پیام/

واگذاری جاده نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار