مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز؛

آماده واگذاری ورزشگاه یادگار امام به تراکتور هستیم

1402/03/13 - 07:15 - کد خبر: 93643 نسخه چاپی

نصر: مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز گفت: آماده هستیم در بحث واگذاری، ورزشگاه را صفر تا صد در اختیار تیم تراکتور بگذاریم و به نظرم اگر واگذاری ورزشگاه یادگارامام به باشگاه تراکتور رقم بخورد شرایط بهتر می‌شود. 

به گزارش نصر، روز پنجشنبه جمعی از اصحاب رسانه استان با حضور در مجموعه ورزشی یادگار امام از نزدیک شاهد روند بازسازی و تعمیرات این ورزشگاه بودند.
جواد امان‌زاده، معاون ورزشی اداره کل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه ورزشی یادگار امام (ره)، ظرفیت بسیار خوبی برای استان از نظر ورزشی و گردشگری به حساب می‌آید و مسئولان استانی باید به مقوله توجه بیشتری کنند.
وی افزود: اعتبارات خوبی در جریان سفر اول رییس‌جمهور به استان به این مجموعه ورزشی اختصاص پیدا کرد که ظرف سه سال باید جذب و در طرح های نیمه تمام این مجموعه هزینه شود و امسال نیز در جریان سفر دوم، اعتبارات خوبی برای این طرح پیش بینی شده و اتفاقات خوبی در راه است.
امان زاده با تاکید بر تکمیل نواقص استادیوم فوتبال این مجموعه ورزشی، گفت: تلاش اداره کل ورزش و جوانان، رفع نواقص و ارائه خدمات به تماشاگران است و تمام تلاش‌مان را برای رفع مشکلات این مجموعه ورزشی انجام خواهیم داد.
ناصر هوشیار، مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز نیز در جمع خبرنگاران گفت: رسانه‌ها معمولاً  اداره ورزش و جوانان را به چالش می‌کشند اما خبری از به چالش کشیدن باشگاه تراکتور نیست، این باشگاه در این موضوع چه نقشی دارد؟
وی افزود: باشگاه های پرسپولیس، استقلال و سپاهان هزینه های بسیاری را برای ورزشگاه خانگی‌شان تقبل می‌کنند اما اینجا حتی عواید حاصل از بلیط فروشی به باشگاه تراکتور متعلق است.
او ادامه داد: ما آماده هستیم در بحث واگذاری، ورزشگاه را صفر تا صد در اختیارشان بگذاریم و به نظرم اگر واگذاری ورزشگاه یادگارامام به باشگاه تراکتور رقم بخورد شرایط بهتر می‌شود 
مدیر مجموعه ورزشی یادگارامام (ره) خاطرنشان کرد: چهار گیت جدید را برای ورود هواداران به ورزشگاه در فصل جدید در نظر گرفته‌ایم و باید وسایل نقلیه عمومی را در بازی‌های تراکتور برای تهسیل در رفت و آمد تماشاگران به ورزشگاه در نظر بگیریم و این امر باعث کاهش ترافیک نیز می‌شود.
انتهای پیام/
آماده واگذاری ورزشگاه یادگار امام به تراکتور هستیم حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار