شهردار تبریز خبر داد:

بهره‌برداری از صفه جنوبی مقبره الشعرا در روزهای آینده

1402/03/11 - 15:09 - کد خبر: 93623 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز با تاکید بر تسریع عملیات عمرانی صفه جنوبی مقبره الشعرا، گفت: این پروژه به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در بازدید از صفه جنوبی مقبره الشعرا که در قالب سی و چهارمین قرار خدمت شهرداری تبریز انجام یافت، اظهار کرد: صفه شمالی پروژه مقبره‌الشعرا به مساحت هشت هزارو 500 مترمربع و با هزینه ۲۵۰ میلیارد ریال در شهریور سال گذشته طبق زمان بندی روز شمار به بهره‌برداری رسید.
وی در بازدید از روند اجرای آخرین وضعیت این پروژه، گفت: صفه جنوبی مقبره الشعرا نیز شامل دو هزارو ۵۰۰ متر مربع مساحت بوده و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با اتکا به توان داخلی مجموعه شهرداری در دست اجرا است.
هوشیار همچنین در این بازدید از اجرای آبنما در این بخش از مقبره الشعرا خبر داد که مطالعه و طراحی آن در دست اجرا قرار دارد.
به گفته هوشیار، صفه شمالی پروژه فرهنگی تاریخی مقبره‌الشعرا به مساحت هشت هزارو 500 مترمربع و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه‌ شهریور سال گذشته طبق وعده ای که با نصب تابلو روز شمار مقرر شده بود، به بهره‌برداری رسید.
مقبره الشعرا نماد فرهنگ و هنر آذربایجان است. مکانی که بیش از ۴۰۰ شاعر و ادیب فرزانه ایرانی از جمله استاد محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار،  اسدی طوسی، قطران تبریزی، خاقانی شروانی در این مکان آرام گرفته‌اند.
انتهای پیام/
بهره‌برداری از صفه جنوبی مقبره الشعرا در روزهای آینده نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار