مدیرعامل مس سونگون ورزقان؛

تصمیم نهایی من بازگشت به مربیگری است

1402/03/10 - 18:42 - کد خبر: 93564 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل مس سونگون ورزقان گفت: تصمیم من بازگشت به فوتبال بوده و اولویتم با مس سونگون ورزقان است.

به گزارش نصر، رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون درخصوص موضوعات مختلف مدیریتی مطرح شده پیرامون باشگاه مس سونگون و مدیریت توضیحاتی را ارایه داده است که در ادامه می خوانید.
 
به اهداف مدیریتی خود رسیده ام
 من با یک سری اهداف در راستای ارتقای ورزش آذربایجان وارد حوزه مدیریت باشگاه مس سونگون شدم و در این یک سال نیز ساختارسازی خوبی انجام دادیم و در کنار این ساختارسازی به موفقیت های بزرگی نیز در رشته های مختلف دست یافتیم.
با حمایت مسئولان استانی و مدیران شرکت مس ایران موفق شدیم جایگاه مس آذربایجان را ارتقا دهیم و اکنون این باشگاه تنها در فوتسال خلاصه نمی شود و یک باشگاه کامل و مدعی در اکثر رشته های ورزشی است و مهمتر اینکه یک تیم فوتبال خوب تحویل آذربایجان دادیم.
 
تصمیم نهایی من بازگشت به سرمربیگری است 
من یک فوتبالی هستم و عشق و علاقه من به مستطیل سبز است و پس از یک سال مدیریت در فوتبال تصمیم گرفته ام که دوباره به زمین فوتبال برگردم و سرمربیگری کنم و در روزهای گذشته نیز از چند تیم پیشنهاد همکاری دریافت کرده ام و تصمیم نهایی من بازگشت به سرمربیگری خواهد بود و در چند روز آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت.
 
پیشنهاد داده‌ام 
از لطفی که مسئولان نسبت به بنده دارند تشکر میکنم و تا این لحظه نیز مسئولیت مدیریت این باشگاه را برعهده دارم و پیگیر امورات باشگاه هستیم ولی با تصمیمی که به بازگشت به مستطیل سبز گرفته ام، پیشنهاداتی را در راستای ارتقای جایگاه مس آذربایجان به مسئولان رده بالا داده ام و منتظر هستیم تا تصمیمات لازم گرفته شود و تا تصمیم نهایی نیز امورات باشگاه بدون وقفه ادامه خواهد داشت.
 
علاقه من به فعالیت در آذربایجان است 
من خود را متعلق به فوتبال آذربایجان میدانم و علاقه قلبی من به فعالیت در آن است و به خاطر همین موضوع نیز مدیریت مس را قبول کرده بودم تا ثابت کنم میتوان از مس آذربایجان نیز یک باشگاه کامل ساخت که زیر سایه تیم های هم نام خود نماند و اکنون به این هدف رسیده ام و انشالله با تصمیم مسئولان رده بالا بتوان فوتبال مس را نیز همچون فوتسال به یک مدعی سطح اول تبدیل کرد.
انتهای پیام/
تصمیم نهایی من بازگشت به مربیگری است حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار