خبر/

افتتاح پلیس فتا شهرستان"بناب"با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی

1402/03/10 - 16:26 - کد خبر: 93555 نسخه چاپی

نصر: سردار" علی محمدی" فرمانده انتظامی استان با حضور در شهرستان بناب، پلیس فتا این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش نصر، پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ،سردار "علی محمدی" فرمانده انتظامی استان با حضور در شهرستان بناب از ستاد ، یگان های انتظامی و پلیس راه شهرستان بناب بازدید و عملکرد این یگان ها را ارزیابی و دستورات لازم کاری را صادر کرد.
این مقام ارشد انتظامی به همراه مسئولین شهرستانی، ضمن افتتاح پلیس فتا شهرستان بناب بیان داشت:رضايتمندی مردم، مهمترين هدف پليس و پشتوانه ای مهم دراجراي ماموريت ها است و توجه به مطالبات مردم در جهت تامین امنیت پایدار و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه‌ برای تأمین آرامش شهروندان با حداکثر توان و امکانات، در دستور کار پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در ادامه از تلاش و زحمات فرمانده انتظامي شهرستان و كاركنان زير مجموعه در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و پیگیری امورات هموطنان به صورت هوشمندانه همراه با سعه صدر و متانت كاركنان در برقراری نظم و امنیت تقدير و تشكر کرده و سرهنگ دوم"رضا خدایی" را به عنوان رئیس پلیس فتا شهرستان بناب منصوب نمودند.
رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی سرهنگ محسن محمودی ضمن اجرای دستورات فرماندهی و تدابیر ایشان با حضور در شهرستان بناب گفت: در راستای مقابله با جرایم در فضای مجازی و آسیب های مرتبط با این حوزه به جهت رفاه حال مردم شریف این شهرستان که برای پیگیری مشکلات خود در حوزه جرایم سایبری قبلا در این خصوص به شهرستان همجوار مراجعت می کردند در جهت بهره مندی از خدمات پلیس تخصصی فتا با اقدامات کارشناسی و پیگیریهای انجام شده مرکز پلیس فتا در این شهرستان راه اندازی و آماده ارائه خدمات به عموم شهروندان در این شهرستان می باشد.
سرهنگ محمودی اذعان داشت:راه اندازی مراکز پلیس فتا در سطح شهرستان های آذربایجان شرقی از اولویت‌های این پلیس بوده تا مردم عزیز و کاربران شبکه های اجتماعی در صورت داشتن هرگونه مشکلی در حوزه سایبری به شهرستان محل خود مراجعه نمایند و هم چنین عموم هموطنان می توانند با شماره گیری شماره 096380 با مرکز فوریتهای سایبری پلیس فتا تماس حاصل نموده و مشاوره های لازم را دریافت نمایند.
انتهای پیام/
افتتاح پلیس فتا شهرستان نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   موسی میکایلی   ماه پیش  

ایجاد مزاحمت میکند و به بچهام مزاحمت میکند و توحین میکند و برای دخترم فوش میده من چه گناهی کردم که با دوتا بچه آوره شدم از این خونه از اون خونه بخاطر اون فرار میکنم
پژوهشیار