خبر/

کلنگ زنی چهار طرح همزمان با میلاد امام رضا (ع) در ورزقان

1402/03/10 - 14:01 - کد خبر: 93552 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) چهار طرح عمرانی و غیر عمرانی در ورزقان کلنگ زنی شد.

به گزارش نصر، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا ظهر چهارشنبه در آئین کلنگ زنی پروژه های شهرستان ورزقان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه کرامت در چهار روستای ورزقان آیین کلنگ زنی با حضور فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از فرماندهان و مدیران و روسای دولتی به صورت همزمان برگزار شد.
سید مهدی حسینی با اشاره به اهمیت این طرحها افزود: این طرح ها به مظور سرعت بخشیدن بر اجرای طرحهای انتقال آب با توجه به خشکسالی های متوالی و نیاز به استفاده بهینه از منابع آبی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: احداث کانال‌های آبیاری و خطوط اب کشاورزی در جهت ساماندهی آب های جاری برای استفاده اهالی و زیر کشت بردن ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای سقای، نگارستان و سرکش و گال ورزقان یکی از اولویت های اساسی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در زمینه مدیریت منابع آب و مدیریت آبی با استفاده از پوشش انهار است.
سید حسینی بیان داشت: ۳۱ پروژه عمرانی در بخش‌های کشاورزی، آب شرب، مدرسه و مسجد و پروژه ها غیر عمرانی شامل اشتغال زائی، تعلیم و تربیت و فرهنگی اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در مدت زمان ۸ ماه عملیاتی خواهد شد.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا با اشاره خاطر نشان کرد: این خط انتقالها به طول ۸۶۰۰ متر ۲۰۳ هکتار از اراضی روستاها را پوشش خواهد داد.
انتهای پیام/
کلنگ زنی چهار طرح همزمان با میلاد امام رضا (ع) در ورزقان خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار