عباس زاده؛

سارقان خودرو و دوچرخه در تبریز دستگیر شدند

1402/03/10 - 13:44 - کد خبر: 93549 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ۲ باند جداگانه سرقت خودرو و دوچرخه در تبریز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نصر، سرهنگ صابر عباس زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و همچنین سرقت های متعدد دوچرخه از مجتمع های مسکونی در شهر تبریز موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و محل های سرقت خودرو سه نفر از سارقان را که دارای سوابق کیفری بودند شناسایی و در یک عملیات منسجم حین سرقت دستگیر کردند.
معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: از مخفیگاه سارقان ۱۲ دستگاه خودروی مسروقه کشف و پس از احراز هویت و شناسایی به مالباختگان تحویل شد.
وی همچنین اعلام کرد: با هوشیاری اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان در یک عملیات منسجم و هماهنگ شده ۲ سارق دوچرخه در تبریز دستگیر و در این راستا سه نفر مالخر نیز شناسایی شدند که متهمان به ۵۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.
سرهنگ عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دوچرخه و مالخران تعداد ۳۰ دوچرخه سرقتی کشف شد که شهروندان و مال باختگان می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی استان نسبت به تحویل دوچرخه های مسروقه خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه سارقان باندهای سرقت دستگیر شده معتاد و دارای سوابق متعدد کیفری هستند، از شهروندان درخواست کرد: از پارک کردن خودرو در مکان های خلوت و تاریک خودداری کرده و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان ،قفل پدال و ردیاب الکترونیکی مجهز و فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.
انتهای پیام/
سارقان خودرو و دوچرخه در تبریز دستگیر شدند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار